Karl0johh Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Hei, prøvd i 2 dager å få pcen oppe og gå. I dag trodde jeg alt var i orden spilte i 20 min, stopper vanligvis etter 2-3 min. Men nei... hva er det som skjer, så mange forskjellig meldinger. Klarer ikke Google alt, alle har sikkert 50 tips å triks. Har prøvd så mye nå 😩 Noen som vet litt mer enn meg? Prøver bars å Google meg fram. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Har du mulighet til å bare legge inn Windows på nytt? Reset PC Helt fra scratch RAM-test? Windows har innebygget du kan kjøre. sfc /scannow i cmd? DISM Husker noe du spesielt du gjorde før problemene startet? Installert noe? Byttet maskinvare? Lenke til kommentar
Radford Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 (endret) Tipsene overfor er gode, om de ikke hjelper mtp å finne feilen ville jeg forsøkt å installere Windows på en annen disk og boote fra den i stedet. Kan også minne om defekt RAM, du kan prøve memtest86 (har ikke link) og se om det avdekker noen feil. Endret 21. januar 2021 av Radford Lenke til kommentar
Dmksad Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 De feilmeldingene du får indikerer nesten alltid RAM eller hovedkort feil. Sjekk om du har XMP (eller D.O.C.P) skrudd på i BIOS. Hvis det er på, skru det av. Fungerer ikke det må du vurdere å prøve andre RAM brikker. Reinstallere Windows ville jeg ventet med, sjekk RAM først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå