Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lite spm om tinder bio

Anbefalte innlegg

Hei

Er på tinder om dagen, og er usikker på bio'n. Akuratt nå vil jeg ha en å kose med, men vil også vurdere noe seriøst om motparten ikke ønsker barn, siden dette er en ganske big deal. Har skrevet begge deler akuratt nå, at jeg ønsker en å kose med, men vil også være interessert i noe seriøst om ikke ønske om barn er der. Vil dette fremstille meg som en typ luremus, eller går dette fint å ha der? 

Endret av Klossmajoren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke vær redd for å være tydelig på hva du vil ha og ikke ha (men fokuser på hva du vil ha). Menn er generelt alt for redde for å stille krav, på tross av at kvinner typisk foretrekker menn med mange nok valgmuligheter til nettopp å stille krav. Så her skal det ikke så mye til for å skille seg litt ut. Setninger som "jeg vil ha ditt, men er også åpen for datt" får deg til å fremstå desperat og lav på selvtillit, så det er det klokt å droppe. At man er åpen for noe mer dersom kjemien er der sier seg stort sett selv, så det er ikke nødvendig å få med. Bedre da å la en potensiell date fundere litt på dette, og ikke spille med alt for åpne kort. La henne jobbe litt med å komme under huden på deg, da er du mer mystisk og spennende. Så luker du også ut de som absolutt må ha "full disclosure" med en gang, fordi de har baby-kløa og dårlig tid.

Lenke til kommentar
Line18 skrev (3 minutter siden):

Tusen takk for godt og utfyllende svar! Skal følge rådet ditt, men leste et annet sted at man burde ha med litt om seg selv pluss interesser. Legger inn det også tenker jeg, selv om jeg har hørt at det kan være spennende å være mystisk...Så skader det vel ikke! Takk igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...