candymann Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har et litet problem med båt racet i vice city dvs. jeg rekker ikke til alle kontrollpunktene om enn jeg kjör "perfekt". Båten går altfor sakte... er det noen tast jeg ikke finner?? Turbo? Hjelp mottakes med TAKK!! Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 har man ikke to båter å velge mellom? om du mener der man skaffer seg "hideout" på kaia Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Som nevnt ovenfor: Tror det er forskjell på de 2 båtene (en av dem betegnes vel som 'den raskeste i området' eller noe når du overtar mini-verftet). Lenke til kommentar
candymann Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Men det er nok bare en båt man går til, kan ikke velge (mission 1 cuba guttene). I racet ska man hoppe med båten over golfbanen.... -> kontrollpunkt 3. Takk för svar. Lenke til kommentar
candymann Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Pussige greier - jeg hadde ikke noe problem med å klare det (PC-versjonen) etter et par forsøk. Hvis du kjører helt feilfritt og alikevel ikke rekker det så er det jo litt merkelig. Du er vel klar over at du styrer båten på en litt annen måte enn bilene (du må gi gass mens du svinger ellers tar det vinter og vår å snu båtene). Lenke til kommentar
candymann Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har full gass hele tiden..... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 brukte nok ca 10 forsøk med ps-2 versjonen. men ja.. krever litt ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå