Salvesen. Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Thorny skrev (1 time siden): Tenker ikke bare på artister, men også denne DC purken folk sa elsk på fordi han gjorde jobben sin. patetisk uttalelse av deg, han er en helt. Hva har du gjort i livet ditt som overgår han? Jeg har iallefall ikke gjort noe i mitt. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Snikpellik skrev (3 minutter siden): hysterisk å se hvor lost de er. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2021 Sen. Cruz, som fortsatt bestrider valgresultatet var tilstede på dagens seremoni. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2021 Live nå straks: "Parade Across America virtual event": 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Thorny skrev (På 20.1.2021 den 17.28): Tenker ikke bare på artister, men også denne DC purken folk sa elsk på fordi han gjorde jobben sin. ...jeg tror ikke jobben hans består i å snartenkt avlede potensielle terrorister som kan drepe ham bort fra menneskene han beskytter, og bort fra de andre vaktene og politifolkene, og risikere livet slik at de andre fikk mer tid til å evakuere, sikre lokalet og sette opp barrikader, vurdere trusselen bedre og hente inn forsterkninger. ...de fleste politifolkene ble tatt igjen og overga seg til mobben eller ble satt ut av spill, én drept -- utenom de som var sammen med de folkevalgte og utgjorde den siste skansen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå