Espen Jansen Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 FEATURE: Her er de ti spillene Espen ser mest frem til i 2021 1 Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 It takes two kommer 26 mars Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Kan ikke se 1 spill jeg ser fram til desverre :/ 2 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 (endret) Ser frem til Resident evil og Little nightmares II av de spillene som er på denne listen Endret 20. januar 2021 av Ghost pirate LeChuck Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Eneste spillet jeg ser frem til i år så langt er Baldurs Gate 3, om det faktisk kommer utav Early access, covid og alt det der. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Har sluttet å glede meg til spill, det spillet jeg gledet meg mest til i fjor, Medal of honor above and byond, levde ikke opp til forventningene. Jeg hadde det veldig gøy med spillet, men man sitter hele tiden med følelsen at det kunne hvert så mye bedre. Og nå som jeg nesten bare spiller VR, dukker det hele tiden opp fantastisk flotte spill, man aldri har hørt om før man finner de på steam. Tales of glory 2, et lite ukjent spill er antageligvis det morsomste jeg har hatt i et Singleplayer FPS på 10+ år. Og Battlegroup VR som jeg fant ved en tilfeldighet for noen dager siden, lar meg så på broen til stort romskip å lede eb flåte i episke rom kamper bare 3 tastetrykk og hånd bevegelser, der jeg kan stå og se en torpedo krasje inn i skjoldet på skipet mitt og virkelig få følelsen av at skjoldet faktisk er en fysisk barære som reddet meg fra å få torpedoen rett i ansiktet. Så ja, glede seg til spill er ikke vists, sjangsen er jeg finner noe jeg liker bedre ved en tilfeldighet mens jeg venter. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Gunfreak skrev (15 timer siden): Har sluttet å glede meg til spill Går jo an å glede seg, uten å la hypetoget gå løpsk. Holder med et par trailere somregel. 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Ratchet and Clank Rift Resident Evil 8 Horizon Forbidden West God of War 5 Kena Battlefield 6 Bare for å nevne nåken. Lenke til kommentar
KingTigris Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Frå dei tre listene eg har lest på Gamer er det nok Road 96 som gjorde meg mest nysgjerrig. Sjølv ser eg mest fram til Pathfinder: Wrath of the Righteous som kjem i juni. Forrige spelet frå Owlcat Games, Pathfinder: Kingmaker, er min personlege favoritt i frå forrige tiår. Men om ein ikkje taklar bugs bør ein halda seg unna i eit år eller to... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå