Gå til innhold

Kan e venn sende parfyme fra usa?

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke bestilt en parfyme fra USA og den eksisterer ikke i Norge. Jeg har kontaktet butikken og selger på ebay, begge skriver at de ikke får sendt pga lover om alkoholinnhold. Altså, parfymen inneh alkohol, men hvis jeg bestiller på en venn sin adresse, som bor der, vil det gå da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med såpass lite informasjon om denne problemstillinga så vil eg tru at det er ganske så tilfeldig korleis regelverket blir handtert.

2,5% grensa ser ut til å gjelde alle varer utan unntak. Eg har for eksempel ikkje våre borti at ein må dokumentere alkoholprosent, vise dokumentasjon på denaturering, eller at ein må betale alkoholavgift ved privat innførsel av parfyme frå utlandet.

På dei fleste parfymer står det berre at den inneheld alkohol, utan å spesifisere kva type alkohol det er snakk om eller kor mykje alkohol som er i produktet. Slik er det også med andre alkoholholdige produkt som til dømes spylarvæske. Det står ikkje på produktet om det er drikkbar etanol eller giftig metanol, det står heller ikkje alkoholprosenten på produktet, vanlegvis står det berre kva som er frysepunktet i utblanda form.

Eg reknar med at når det gjeld parfyme så vil ikkje nettbutikken sende til Norge fordi eit eventuelt fortollingsproblem på grensa ikkje er verdt jobben, og at det derfor er lettare å berre ikkje selge parfymer til Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...