Woltox Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 Specs: ROG STRIX Z270H GAMING Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 32GB Intel Core i7-7700K Kaby Lake Prosessor Zotac GeForce GTX 1080 AMP Chieftec Nitro BPS-1200C I det siste så har jeg slitt litt med hovedkortet og DP men den er lagt på is... Men, når jeg starter opp maskinen, blir det ikke lys skjermkortet eller hovedkortet lager det standard pipet på at ting er startet (ingen feilpip heller), vifter starter, lysdioder på hovedkortet lyser (men fortsatt ingen feilmelding) Det er først når jeg tar sikringen (ja... sikringen i sikringskapet) faenskapet fungerer som det skal. Dette er prøvd: Etterligne strømbrudd uten hell Prøvd å bytte kabel utganger på strømforsyningen Så joda xD Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 Prøv en annen strømforsyning Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 22. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2021 Funnet årsaken etter å prøvd å nappe i litt forskjellige ting xD Tar jeg ut hovedkabelen til hovedkortet og setter den inn igjen så funkerer faenskapet xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå