Gå til innhold

Arkitekt og tidligere byggesaksleder nekter straffskyld for grov korrupsjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokon som har meir informasjon om kva som eigentleg er saka her? Eg forstår at Økokrim sine bevis fyrst blir lagt fram under rettssaka, men eg får ikkje med meg kva som eigentleg er anklagen her.

Meiner Økokrim at fordelen av å få printa ut teikningane på kommunal printer har hatt ein verdi av 50 000 kr?

Eg forstår det slik at anklagen er at tiltalte har vært for snill med å innvilge unntak frå forbodet mot bygging i strandsona i saker som arkitektfirmaet har sendt inn byggesøknad på?
Det er så mange unntak frå forbodet om bygging i strandsona, der det viktigaste er at kommunen har fått fullmakt til å gi dispensasjon for "særlege grunnar". Disse særlege grunnane blir berre vurdert på nytt av Fylkesmannen dersom søker klager på eit avslag, altså i tilfella der kommunen tolker reglane strengt.

Er det då å forstå slik at Økokrim meiner at tiltalte har gitt dispensasjon som venneteneste og avslått søknadar frå alle andre søkarar?

Lenke til kommentar
The Avatar skrev (1 time siden):

Nokon som har meir informasjon om kva som eigentleg er saka her? Eg forstår at Økokrim sine bevis fyrst blir lagt fram under rettssaka, men eg får ikkje med meg kva som eigentleg er anklagen her.

Meiner Økokrim at fordelen av å få printa ut teikningane på kommunal printer har hatt ein verdi av 50 000 kr?

Eg forstår det slik at anklagen er at tiltalte har vært for snill med å innvilge unntak frå forbodet mot bygging i strandsona i saker som arkitektfirmaet har sendt inn byggesøknad på?
Det er så mange unntak frå forbodet om bygging i strandsona, der det viktigaste er at kommunen har fått fullmakt til å gi dispensasjon for "særlege grunnar". Disse særlege grunnane blir berre vurdert på nytt av Fylkesmannen dersom søker klager på eit avslag, altså i tilfella der kommunen tolker reglane strengt.

Er det då å forstå slik at Økokrim meiner at tiltalte har gitt dispensasjon som venneteneste og avslått søknadar frå alle andre søkarar?

https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/xl/tjomesaken_-varslet-om-mulig-korrupsjon-og-ulovlig-bygging-av-hytter-pa-tjome-1.15234455

Her er en ganske lang artikkel om saken. Det handler vel om at noen personer har hoppet litt rund i offentlige og private stillinger og godkjent for hverandre samt utført arbeid som betaling.

Resultatet blir at vanlige folk ikke får bygge noe som helst i strandsona mfns de som har penger og kontakter får bygge det de vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...