Furyfax Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Topic'en sier jo litt. Kjøpte for en stund siden Logitech x620, ett 6.1 system. Hovedkortet mitt tror jeg bare støtter 5.1 system ( ABIT NF7 s2 ) Dette justerte jeg da fra 6.1 til 5.1 bak på den ene høytaleren. Problemet er at jeg får en vanvittig lystone skurring når jeg beveger på volum knappen på høyttaleren, åsså virker bare de 3 fremste høytalerne. De som jeg har plassert bak er det ikke noe lyd ifra. Er 99% sikker på at jeg har koblet rett, rød ledning i rødt "hull" osv. Er høytalerne defekte ? De virker ( men bare de 3 som er fremme ) når jeg ikke justerer lyd. Fikk ikke noe CD med i pakken, har også vært inne på Nvidia nforce control panel uten noe hell. Noen som har noen tips, eller hint om hvor jeg kunne ha gjort feil? Eller er det feil med høytalerne ? Med vennlig hilsen Paul Lenke til kommentar
Monken Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har høytalerene "Digital Output"? sjekk eventuelt om instillingene dine er slik som de skal være (mine var stilt inn på Digital Output mens høytalerene er Analog som skapte en ***** lyd!). Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Hvordan sjekker jeg det, jeg kan omtrent ingenting om høyttalere. Hva er digital output ? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 jeg har kobla en oransj, svart og en grønn leding i selve pc'en. Der som onboard lydkortet er. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Ingen som har noen idèer om hva det skyldes ? Feilkopling eller defekt vare ? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Du må inn på audio innstillingene på pc-en. Ser ikkje ut som du har gjort det i svara dine. Den må vere rett konfigurert for å få rett lyd i rett kanal. Dersom du har gjort det og det fortsatt ikkje virker så ville eg prøvd med rein stereolyd og feilsøkt meg fram til ka høgtalere som fikk lyd fra utgangene på pc-en. Sorry formuleringen. Endret 4. januar 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå