FrihetensRegn Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 (endret) Hva er beste måten å oppgradere en PC uten å gjøre det selv? Jeg har ikke lyst å bygge en ny PC selv, men jeg trenger heller ikke en helt ny PC da jeg allerede har mange av komponentene fra før, jeg ønsker bare å oppgradere hovedkort, CPU, minne og kabinett. Andre deler som jeg vil ta med videre i den nye riggen fra den gamle er SSD, skjermkort og PSU. Men nå jeg går på nettsider som Komplett så har jeg valget mellom å kjøpe ny PC med alle komponenter eller en oppgraderingspakke som jeg må sette inn selv (noe jeg ikke er interessert i å drive på med). Kan jeg ikke kjøpe en ny PC der jeg fjerner de komponentene jeg ikke ønsker for så å bare sette inn de gamle selv? Endret 19. januar 2021 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2021 Det jeg ønsker er å kjøpe et kabinett med disse eller tilsvarende komponenter og få dem levert til meg ferdig montert i et kabinett slik at alt jeg trenger å gjøre er å hive inn de andre komponentene. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 Det du kan gjøre er å ta kontakt med Komplett.no eller andre som selger pc komponenter og spørre om det er mulig å gjøre det slik. Du vil ikke finne noe valg på sidene deres om å kjøpe en halvbygd pc. Lenke til kommentar
Radford Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 Støtter det tflovik nevner. Om ikke Komplett er interessert kan du prøve andre, f.eks. Digital Impuls som nevner eksplisitt på sine sider at det bare er å ta kontakt skulle du ha ønsker om en ferdigbygget PC som ikke ligger i sortimentet deres: https://www.digitalimpuls.no/stasjonær-pc/digital-impuls-pc/pc Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 24. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2021 Jeg fant en lokal databutikk som jeg kan samarbeide med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå