Windoge Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Har brukt CMD for å sjekke hva som forhindrer PC-en å gå i hvilemodus, og får følgende beskjed: SYSTEM: [DRIVER] USB Audio Device (USB\VID_1532&PID_0517&MI_02\b&26e00ad3&0&0002) En lyddataflyt blir for tiden brukt. [DRIVER] Legacy Kernel Caller Noen forslag om hvordan jeg blir kvitt problemet? Lenke til kommentar
HawP Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Husker jeg ikke feil tror jeg en skal kunne bruke /requestsoverride parameteren til powercfg for å overstyre enheter som forhindrer hvile. Men hvordan du må angi hva du skal overstyre er ikke nødvendigvis så enkelt å bli klok på, så du må antakelig prøve deg litt fram ... Men siden det også er en "Legacy kernel caller" i lista (selv om den nok henger sammen med usb-driveren), er jeg usikker på om det vil fungere i ditt tilfelle ... Redigert: 18. januar ja. Bedre seint enn aldri regner jeg med 😋 Endret 28. januar 2021 av HawP Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2021 12 hours ago, HawP said: Husker jeg ikke feil tror jeg en skal kunne bruke /requestsoverride parameteren til powercfg for å overstyre enheter som forhindrer hvile. Men hvordan du må angi hva du skal overstyre er ikke nødvendigvis så enkelt å bli klok på, så du må antakelig prøve deg litt fram ... Men siden det også er en "Legacy kernel caller" i lista (selv om den nok henger sammen med usb-driveren), er jeg usikker på om det vil fungere i ditt tilfelle ... Redigert: 18. januar ja. Bedre seint enn aldri regner jeg med 😋 Bedre sent enn aldri. Har formatert, men får se om problemet kommer tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå