Pære- Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Har en LG C9 hvor jeg ofte bruker den innebygde sumo appen. Bruker denne i hovedak til Premier League. Men sliter en del med buffring til tross for at routeren står ved siden av tv'n. Vet at Wifi vil gi høyere hastigheter da ethernetporten er begrenset til 100mbps. Når jeg tester hastighet via fast.com står det 300mbps - så jeg skjønner ikke hva som kan være årsaken her.. Nettet mitt leverer mellom 900-1000 så hastigheten der burde være god nok. Har forsøkt å reinnstallere sumo appen på tv'n uten noe bedring. Kjøpte her om dagen en USB til Ethernet dongle etter å ha lest litt på reddit, men får ikke denne til å fungere.. (Dette skal kunne gi vesentlig bedre hastighet enn den innebygde ethernetporten. Så.. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Er irriterende at fotballkamper stadig skal "pause/stoppe opp" når jeg føler jeg i utgangspunktet har et over gjennomsnittet bra oppsett. Netflix og alt mulig annet fungerer helt fint, men dette er da ikke "live". Hadde samme problem når jeg kjørte kabel rett inn i porten på tv'n også - så burde ikke skyldes at ting er "ustabilt" heller.. Tror jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå