Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Menneskefaenskap og koronavirus

Anbefalte innlegg

kan vi drite å prøve å redde alle som lever og innse at folk skal dø en gang likevel og at naturen er dritt lei av at vi sprer oss som kreft? Vi som lever nå får da faen meg ikke levd pga at samfunnet skal redde alle som eksisterer. Og det at jeg jobber mot det jeg gjør er også totalt bortkastet, fordi det har med reiseliv å gjøre. Det siste jeg vil er å jobbe innenfor omsorg og pleie, men det er typisk nok det sikreste du kan velge. igjen, menneskefaenskap. Er det noe vi blir så er det syke, da er det jeg ikke vil jobbe med det sikreste man kan velge, men jeg er skapt feil som vanlig. Synes samfunnet sikter veldig urealistisk nå! Vi skal alle faen meg sette livet vårt helt på pause fordi folk skal reddes. Er redd naturen vil komme med enda verre ting om vi finner vaksiner, for nå skal vi virkelig bort, men vi nekter såklart. Vi løper rundt som hodeløse høns for å finne noe som kan redde oss -_- 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pliscin skrev (1 minutt siden):

Tror ikke du kommer langt med å syte over grunnloven.

nei, men pga menneskefaenskap og dårlig immunforsvar så må vi la være å leve for å redde hverandre.. forbanna dritt virus. går da faen meg aldri over, og forbanna dritt natur, vi skal vel helst bare leve i skogen som aper, vi skal ikke reiser og shoppe vi vettu... naturen vil vi skal være så kjedelige som mulig. 

Lenke til kommentar
Urealistisk skrev (1 minutt siden):

nei, men pga menneskefaenskap og dårlig immunforsvar så må vi la være å leve for å redde hverandre.. forbanna dritt virus. går da faen meg aldri over, og forbanna dritt natur, vi skal vel helst bare leve i skogen som aper, vi skal ikke reiser og shoppe vi vettu... naturen vil vi skal være så kjedelige som mulig. 

Er ikke det en egoistisk tanke egentlig? Vi som bor i dette samfunnet må jobbe sammen for å klare oss gjennom denne pandemien. Gjenåpning av samfunnet vil gjøre at det blir spredt i enormt omfang, og mange mange flere enn i dag vil dø. Inkludert folk du er glad i. Dessuten går det også ut over din arbeidsgiver, som igjen kan føre til at du til slutt ikke har en jobb, og da forsvinner problemet, som er at du har penger du ikke får brukt.

Lenke til kommentar
Pliscin skrev (51 minutter siden):

Er ikke det en egoistisk tanke egentlig? Vi som bor i dette samfunnet må jobbe sammen for å klare oss gjennom denne pandemien. Gjenåpning av samfunnet vil gjøre at det blir spredt i enormt omfang, og mange mange flere enn i dag vil dø. Inkludert folk du er glad i. Dessuten går det også ut over din arbeidsgiver, som igjen kan føre til at du til slutt ikke har en jobb, og da forsvinner problemet, som er at du har penger du ikke får brukt.

Men naturen vil utrydde mange. Virker som den ligger oss i forkjøpet nå. Skal vi sitte her i 4 år fordi vi skal redde oss selv? Menneske faenskap igjen altså. Kan vi ikke bare få et bedre immunforsvar da?

Lenke til kommentar

OK, la oss si vi går tilbake til normalen. Ingen restriksjoner. Sykehusene vil fylles opp av covid folk og hva skjer da DU eller andre som en dag trenger helsehjelp til feks. brekt arm eller ben, kreft mm? 

Ingen sykehus har plass til deg eller andre... 

Smart? NOT

Endret av -ɐMoԀ-
  • Liker 3
Lenke til kommentar
On 1/18/2021 at 11:44 AM, Urealistisk said:

Er redd naturen vil komme med enda verre ting om vi finner vaksiner, for nå skal vi virkelig bort, men vi nekter såklart. Vi løper rundt som hodeløse høns for å finne noe som kan redde oss -_- 

Tullete tankegang. Det ligger vel i menneskes natur og gjøre det man kan for å overleve og å ta vare på de man er glad i. Hvis du virkelig mener at vi alle bare skal legge oss ned å dø så fort det dukker opp utfordringer så kan du gå i forveien som et godt eksempel og ikke forvente at vi andre skal gjøre det.

Lenke til kommentar
bromeo skrev (2 minutter siden):

Tullete tankegang. Det ligger vel i menneskes natur og gjøre det man kan for å overleve og å ta vare på de man er glad i. Hvis du virkelig mener at vi alle bare skal legge oss ned å dø så fort det dukker opp utfordringer så kan du gå i forveien som et godt eksempel og ikke forvente at vi andre skal gjøre det.

Er ikke syk dessverre. Men om jeg fikk noe så hadde jeg ikke villet ha behandling for jeg ser det som at naturen vil bli kvitt en. Isåfall om man er psykisk syk, gjør ingen nytte. 
Og så er det teit at vi skal få folk til å leve så lenge som mulig. Kan neppe være noe særlig å bare sitte og ikke fungere, men leve.... vi blir flere fordi vi blir eldre. Dumt vi blir eldre.. det betyr mer sykdom, at de sikreste jobbene blir innen helse osv. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...