AfterGlow Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Skal by på et like stort område som originalspillet. Den digre Fallout: New Vegas-modifikasjonen The Frontier slippes endelig Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Siste fallout jeg spillte var nr 3. kanskje på tide og teste new Vegas og dette Lenke til kommentar
Andreas247 Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Spiller selv A Tale of Two Wastelands for tiden, hvor man starter i Fallout 3 og kan komme seg til F:NV for å gjøre quests/main story der også. Utrolig morsomt å reise frem og tilbake mellom de to spillene på samme save-game, og siden The Frontier også støtter Two Wastelands, så blir nok den også installert asap 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Jeg har virkelig problemer med å takle grafikken i New Vegas, og da tenker jeg ikke bare på at grafikken er gammal, den er styg, det er en dårlig lagd grafikk, finnes plenty med eldre spill som ser mye bedre ut. Det er bare et stygt spill. Så stygt at det for meg ødlegger mye av innlevelsen. Lenke til kommentar
Andreas247 Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Det er sant, spillet var allerede stygt da det kom ut. Heldigvis fins det mange mods som overhaler grafikken så den ikke er like ille. Om du liker dype RPGs med gode stories så anbefales virkelig F:NV, og valgene diner har faktisk mye å si down the line. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Jeg fikk heldigvis installert wabbajack modlisten viva new vegas før den ble tatt ned, da ser spillet ganske ok ut faktisk og ganske feilfritt også, da er det ganske kult å spille. Anbefaler også wabbjack modlisten til TTW da blir faktisk fallout 3 ganske ok å spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå