akelbo Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 IO jobber med en løsning. Hitman 3-spillere på PC må likevel ikke betale for tilgang på kart fra tidligere spill Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Blir fortsatt å vente til spillet er tilgjengelig på Steam. Vil gjerne ha hele samlingen på en plass. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Boss-Znakemaster skrev (4 timer siden): Blir fortsatt å vente til spillet er tilgjengelig på Steam. Vil gjerne ha hele samlingen på en plass. Blir det samme for min del. Har selv brukt to år på bare å kjøpe Hitman 2, så for min del så kan jeg vente et år.. Jeg forstår forøvrig valget til IO, selv om det er leit at de velger å bli eksklusivt i et år. De er et ganske lite studio, og er uavhengig så da må de ha så mye penger de kan for å overleve. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Etter å ha sett hitman i VR kommer jeg ikke til å kjøpe eller spille noe mer hitman før det kommer på PCVR. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå