Urealistisk Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Alt vi foretrekker er kunstig. Vi tar jo vekk svettelukt, bruker sminke, velger å bo fint. Vi lever egentlig langt unna naturen. Men jeg har angst for at alt forsvinner en gang og vi må tilbake og leve som i naturen. Hvorfor må den være så uglamourøs? Alt dreier seg om å overleve. Spise og bæsje. Bare mye lidelse egentlig. Så dø... Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Urealistisk skrev (5 minutter siden): Alt vi foretrekker er kunstig. Vi tar jo vekk svettelukt, bruker sminke, velger å bo fint. Vi lever egentlig langt unna naturen. Men jeg har angst for at alt forsvinner en gang og vi må tilbake og leve som i naturen. Hvorfor må den være så uglamourøs? Alt dreier seg om å overleve. Spise og bæsje. Bare mye lidelse egentlig. Så dø... Synes nå det er fint å leve primitivt ute i naturen. Litt lite komfort og litt mye arbeid, men koselig. Åsså er det fint å komme hjem til en dusj og litt luksus etterpå. 1 Lenke til kommentar
Urealistisk Skrevet 17. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2021 Professor Balthazar skrev (5 minutter siden): Synes nå det er fint å leve primitivt ute i naturen. Litt lite komfort og litt mye arbeid, men koselig. Åsså er det fint å komme hjem til en dusj og litt luksus etterpå. Dusj er ikke en del av naturen. Jeg mener, å leve i naturen... så nett et program. Om dyr i naturen. De må passe hele tiden. Ikke engang avlivingsmetoder. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Vil du tilbake til å være jegere og samlere? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Føler vi cherry-picker litt her. Det meste med naturen liker vi, og det vi ikke liker har vi ofte funnet menneskeskapte løsninger på. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Har tidligere lest at svettelukt hjelpe deg å skille ut familie, så det skal forhindre incest. Det er altså noe i familiens svettelukt som du skal finne frastøtende. Det bidrar også til at du vasker deg, som forebygger sykdom. Jeg er for lat til å finne kilder når, så kritiser det gjerne. 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 (endret) Dusj kan være en glamorøs del av naturen, men ikke på samme måte overalt. Spoiler Endret 17. januar 2021 av xRun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå