laff84 Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 La oss starte et eventyr om et overklokkings prosjekt som kanskje ikke gikk så bra? eller.. Det hele begynte da jeg hadde kjøpt en ny pc fra komplett... Din tur :smile: Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Kom hjem fra jobb, og så pakken stå på gulvet.... der var det alt som jeg hadde venta på, monster skjermkort, monster cpu, masse ram og en stooor regning.... jeg satte meg ned med stashet, satte det ihop, og trykket på knappen.... et laaaangt pip kom, og Lenke til kommentar
xthal Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 jeg bannet høyt og ba til gudene om at supportsatan ville ta min telefon... NEXT!!! _________________ Venter spent på vannkjølinga ( noen som vet noe om Leufken Genesis? ) [ Denne Melding var redigert av: xthal på 2002-03-07 13:16 ] Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 ...Saa var det noen som gikk lei av dette emnet. SNIPP, SNAPP, SNUTE, saa var eventyret blitt baade kjedelig og barnslig. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 dårlig da, dette var jo en morsom ide :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå