harr. Skrevet 16. januar 2021 Del Skrevet 16. januar 2021 Jag har länge funderat på att åka till Meråker på sommaren, har åkt igenom orten flera gånger men aldrig stannat där. Finns det vandrarhem eller andra relativt billiga boenden i orten eller i närheten ? Finns det mycket vandringsleder etc. ? För det fall det blir språkförbistringar finns här en googletranslate översättning av inlägget till norska: Jeg har lenge vurdert å gå til Meråker om sommeren, har gått gjennom byen flere ganger, men aldri bodd der. Er det herberger eller annen relativt billig overnatting på feriestedet eller i nærheten? Er det mange turstier etc.? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. januar 2021 Del Skrevet 16. januar 2021 Meråker er ein forholdsvis liten plass men det er både campingplass og vandreheim. Eg har ikkje sjølv gått tur i Meråker, men det er mange turstiar i området, spørsmålet er berre kva du er ute etter, rolige dagsturar eller overnattingstur i fjellet? Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 harr. skrev (På 16.1.2021 den 22.09): Jag har länge funderat på att åka till Meråker på sommaren, har åkt igenom orten flera gånger men aldrig stannat där. Finns det vandrarhem eller andra relativt billiga boenden i orten eller i närheten ? Finns det mycket vandringsleder etc. ? För det fall det blir språkförbistringar finns här en googletranslate översättning av inlägget till norska: Jeg har lenge vurdert å gå til Meråker om sommeren, har gått gjennom byen flere ganger, men aldri bodd der. Er det herberger eller annen relativt billig overnatting på feriestedet eller i nærheten? Er det mange turstier etc.? Kan det være en ide å bo på Storlien. Er vel langt flere overnattingsmuligheter der, og ikke lange veien til Meråker. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Ta med telt, de har stor kirkegård med god plass Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Du telter ikke på kirkegården! 1 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 :utakt skrev (21 minutter siden): Du telter ikke på kirkegården! Min farfar teltet på kirkegården på 70 tallet Vi bodde i bobil på kirkegården, gratis parkering og strøm Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Dubious skrev (17 minutter siden): Min farfar teltet på kirkegården på 70 tallet Vi bodde i bobil på kirkegården, gratis parkering og strøm Fullstendig respektløst. Lenke til kommentar
harr. Skrevet 6. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2021 The Avatar skrev (På 16.1.2021 den 22.25): Meråker er ein forholdsvis liten plass men det er både campingplass og vandreheim. Eg har ikkje sjølv gått tur i Meråker, men det er mange turstiar i området, spørsmålet er berre kva du er ute etter, rolige dagsturar eller overnattingstur i fjellet? Jag är mer ute efter lite kortare dagturer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå