Frufryd Skrevet 16. januar 2021 Del Skrevet 16. januar 2021 Jeg skal renovere bad med microsement, legge rett på eksisterende fliser. Jeg skal også lage en dusjnisje fra vegg til vegg ca 1,6 m. lengde x 0.8 m bredt. Jeg har bestilt denne: https://www.bygghjemme.no/kjokken-och-bad/baderom/dusj/dusjdorer/skyvedor-novellini-zephyros-2p/p-1005005-1005011?gclid=CjwKCAiAuoqABhAsEiwAdSkVVKPTL2W4OL7JP9dJUaGYRRTP3BLLD9h46gqbDEe0ryHzDxDyM6MgqBoC6m8QAvD_BwE Problemet er at fallet i gulvet er feil og renner ikke i sluk, men rett forbi og ut av badet så vi må gjøre noe her, men usikker på beste, fineste og billigste løsning. Tenkte først å støype en forhøyning i hele dusjnisjen for slik å lage nytt fall mot sluk, dette blir da også en rett kan jeg kan montere dusjdørene på. tenkte 2 cm høyde på det meste, hvilke pridukt anbefales i såfall? Så tenker jeg kanskje heller å støype en kant døren kan stå på (type kantstein om dere skjønner) slik at gulv inni og utenfør dusjnisjen er på samme nivå. Fallet mot sluk må uansett rettes på, men kan jeg da bruke f.eks. mørtel eller fliselim for å legge fall mot sluk? tenker det blir litt mindre jobb, men det må jo fungere også. Som dere sikkert skjønner så har jeg ingen erfaring med dette, så blir glad for alle tips:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå