Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.

Anbefalte innlegg

Tåkefyrste skrev (11 minutter siden):

Er det virkelig så sjukt marked nå at man bare kan investere i en 8-10 3070 kort også har man en liten månedslønn i inntekt på disse?

Det er jo alltid en risiko for at noe tryner litt innen du faktisk får kortene, da - om du ikke vil betale scalperpris. Men det er ikke den største gamblingen jeg har hørt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, BadCat said:

Det svarer seg ikke til den prisen. Jeg får tak i 1300W med 8x PCI-E 6+2 for 1500-1600 kr med 80 plus gold. Da gir det mer mening å koble sammen to slike og slippe å ha på hørselvern.

Hører faktisk ikke HP PSU'ene i rommet ved siden av her, men så har jeg ikke så mye load på de jeg har koblet opp enda.

De er forøvrig deilige å bruke på 3060 ti og 3070 kort med 2x8pin, siden du får dem med 16x6+2 pin, du kan altså koble opp 5 kort med riser og 2x8 pin

Lenke til kommentar
1 minute ago, MariusJS said:

Aha, har testet to av dem også, bråker en del, men kunne vært verre, er dog ikke så mye load på dem heller, er vel ca 40% på hver

Jeg skulle egentlig ha en eller to slike da de lå ute til 2300 kr, men det var solgt ut da jeg kom tilbake med kaffe.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, BadCat said:

Jeg skulle egentlig ha en eller to slike da de lå ute til 2300 kr, men det var solgt ut da jeg kom tilbake med kaffe.

Ikke noe stort tap imo, hadde mye heller brukt server PSU, eller vanlig ATX PSU av god kvalitet, men jeg hadde et håp om å få dem litt tidlig

Lenke til kommentar
4 minutes ago, knopflerbruce said:

Er det noe triks for å få mest ut av RX580 8GB, egentlig? Ikke sånn overbevisende hashrates i Win 10 med Nicehash i alle fall. Under $2/dag.

Skal visstnok klare rundt 30MH/s, men nicehash har litt så som så payout.

Dersom du har skjerm påkoblet i windows så faller hashrate også en del

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...