MariusJS Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 15 minutes ago, KjellV said: Fint at man får dette direkte for hvert kort i minerstat så slipper man via miner log som i Hive, men jeg synes det er en egen sjarm med command-grensesnittet. Vet du om det er mulig å få frem noe tilsvarende Hive sin miner log i minerstat? Trykker du på IP'en øverst så får du noen form for web CLI iaf 1 Lenke til kommentar
Leifjerboa Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 God hjelp i denne tråden; er oppe å kjører for fult på nicehash med et RTX 3070 nå. Har nå BTC for ca. 30 usd liggende, hva er enkleste og billigste prosessen for å få dette i fiat? Har forstått det er mulig å sende gebyrfritt(?) fra wallet-en i NiceHash til Binance. Deretter kan man sende videre til Coinbase, for å få det overført til konto. Taper jo en del i hvert ledd her, finnes det billigere eller enklere metoder? Ser NiceHash har en egen mulighet for å konvertere BTC til fiat, har noen prøvd den? Generelt bonusspørsmål til Bitcoin; hvor mye koster en typisk transaksjon og er økningen lineær i forhold til "mengden" man sender? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 MariusJS skrev (4 minutter siden): Trykker du på IP'en øverst så får du noen form for web CLI iaf Perfect! Inn der og kommando "miner" så var vi der Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 (endret) Leifjerboa skrev (4 minutter siden): God hjelp i denne tråden; er oppe å kjører for fult på nicehash med et RTX 3070 nå. Har nå BTC for ca. 30 usd liggende, hva er enkleste og billigste prosessen for å få dette i fiat? Om det er enkleste og billigste vei vet jeg ikke, men ett alternativ er å mine til wallet hos Miraiex, selge der og ta ut i NOK om ønskelig. Endret 22. februar 2021 av KjellV 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 (endret) Fy så dumme folk er når de foreslår at NVIDIA skal begrense hele AMPERE-lineupen. 1. Kortene er likevel lønnsomme, man bare kjøper dobbelt så mange eller mer. 2. Alle er like berettiget til å kjøpe grafikkort samme hva man skal bruke det til. Å spille er noe av det minst nyttige man kan gjøre med grafikkort med mindre man er pro. 3. Det går an å mine andre valutaer enn Ethereum. 4. Mange av de som miner er først og fremst gamere og miner på nedetid. 5. Hvem tror folk at de er når de legger folk som miner for hat samtidig som de mener at de selv fortjener kort. De som fortjener kort er alle som bestiller og får tilsendt. Endret 22. februar 2021 av BadCat 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Supply and demand, simple as that. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Dette er noe av det dummeste jeg har lest noen gang. https://www.techradar.com/news/nvidia-really-needs-to-refresh-its-entire-ampere-graphics-card-lineup 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Eth ned 15% i dag, gjør ganske stort utslag på lønnsomhet i mining. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 (endret) Mer profitabelt enn på lenge detta! https://ezil.me/?p=81e0 Evnt bare dytt denne inn i promo code; 81e0 Endret 22. februar 2021 av MariusJS Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Ser ut som dippen kjøpes ganske hardt, går like fort oppover igjen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Hvor ville dere anbefale å kjøpe deler til selve riggen? Helst i Norge, men åpen for innspill. Trenger en rigg til 4x RTX 3060 Ti. Snuste litt på denne som jeg likte svært godt: https://www.iwill.no/iwill-80s-miningrig-for-opp-til-8-doble-gpuer-stackable Noen andre forslag? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Mange lager med trelekter, ser ganske lett ut men har ikke målene selv. Fins sikkert om man søker. Jeg tenker at det man kan lage selv alltid er en fordel for å spare penger. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 10 minutes ago, MariusJS said: Mer profitabelt enn på lenge detta! https://ezil.me/?p=81e0 Hva er egentlig ezil? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Just now, QUiPS said: Hva er egentlig ezil? En pool hvor du miner ETH, switcher til ZIL i noen minutter, så tilbake til ETH Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 7 minutes ago, justus said: Hvor ville dere anbefale å kjøpe deler til selve riggen? Helst i Norge, men åpen for innspill. Trenger en rigg til 4x RTX 3060 Ti. Snuste litt på denne som jeg likte svært godt: https://www.iwill.no/iwill-80s-miningrig-for-opp-til-8-doble-gpuer-stackable Noen andre forslag? Har en sånn rigg fra iwill og blir nok å bestille to til Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Melding hos Flexpool: Mange som kjøper dip'en Sinnsyk profit på mininga. Pr rig med 6 x 3060 Ti / 3070: Gøy for oss minere, men noe må nok gjøres med gas price på lengre sikt. Glad jeg ikke miner pool payouts til 1 gwei nå. 1 Lenke til kommentar
muuha Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 KjellV skrev (46 minutter siden): Melding hos Flexpool: Mange som kjøper dip'en Sinnsyk profit på mininga. Pr rig med 6 x 3060 Ti / 3070: Gøy for oss minere, men noe må nok gjøres med gas price på lengre sikt. Glad jeg ikke miner pool payouts til 1 gwei nå. hvordan får du 0,058ETH daglig pr 6x3070 ? på cryptocompare sin kalkis må jeg ha 850MHs for å komme oppi et slikt beløp Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 (endret) muuha skrev (6 minutter siden): hvordan får du 0,058ETH daglig pr 6x3070 ? på cryptocompare sin kalkis må jeg ha 850MHs for å komme oppi et slikt beløp Vet ikke hvordan den kalkulatoren fungerer, men tipper den ikke får med seg den sinnsyke toppen i gas price nå. Det bør den heller ikke gjøre. Sterkt villedende om en slik kalkulator ikke baserer seg på en gjennomsnittlig gas price. MariusJS skrev (5 minutter siden): 🤑 2 mill i året. Innafor det vel? Hva ligger hashrate på? Endret 22. februar 2021 av KjellV 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå