Pc Lynet Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Fikk beskjed fra Elkjøp om at 2stk EVGA 3060 Ti er på vei. Bestilt i begynnelsen av januar. Hvorfor kjøpte jeg bare to? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Just now, KjellV said: Fint om du gir tilbakemelding her om hvordan det fungerer. Billig måte å utvide rig på. Har en sending på ca 13 slike liggende på posten, bare direkte fra kina, kostet vel typ 60kr pr stk Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 5 minutes ago, KjellV said: Skal nok få stoppet viftene, men tenkte det enkleste og beste var om man kunne stoppe og starte de via software "on the fly". Å dra ut kabelen er vel ikke så praktisk å gjøre mens maskinen er i drift? 😛 Holder de igjen når de er stoppet er vel det beste om jeg ikke finner andre kilder/syndere først. I windows så tror jeg du kan stoppe dem med MSI Afterburner Nappe viftekabler med maskinen på er null problem, går så lite effekt der uansett Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 MariusJS skrev (3 minutter siden): Har en sending på ca 13 slike liggende på posten, bare direkte fra kina, kostet vel typ 60kr pr stk Skal du fylle opp alle 12 portene på Iwill-hovedkortet? 12x4 = 48? 😮 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 1 minute ago, KjellV said: Skal du fylle opp alle 12 portene på Iwill-hovedkortet? 12x4 = 48? 😮 Neida, var bare litt kjip frakt, så det ga mest mening å kjøpe flere, tanken er egentlig at man nå ikke trenger ett mining hovedkort Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) Sitat Tesla har kjøpt bitcoin for nesten 13 milliarder kroner Bitcoin-prisen stiger til et rekordhøyt nivå etter at Tesla investerte 12,75 milliarder kroner i kryptovalutaen. https://e24.no/boers-og-finans/i/7KmKMK/tesla-har-kjoept-bitcoin-for-nesten-13-milliarder-kroner?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no Blir god profitt nå tenker jeg! Endret 8. februar 2021 av Pc Lynet Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Hvor mange ekstra MH/s får jeg på 360hz mon tro? Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 44 minutes ago, MariusJS said: Hvor mange ekstra MH/s får jeg på 360hz mon tro? Er 1080'en ny? Er det lov å spørre hva du betalte, solgte min i fjor da jeg kjøpte nytt, noe jeg angrer veldig på nå. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 18 minutes ago, QUiPS said: Er 1080'en ny? Er det lov å spørre hva du betalte, solgte min i fjor da jeg kjøpte nytt, noe jeg angrer veldig på nå. Jepp, er enda en, har en lik en fra før Betalte 3000kr Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Bestilt meg 5 stk GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti EAGLE idag 4840 kroner per kort... Leveringstid ukjent :P Måtte bare sjekke om jeg kunne få det til denne prisen.. Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Newbie spørsmål her. Fikk satt opp systemet til mining og la inn konto i formiddag. Alt etter innstruks som kryptobunker la ut på side en. Ser jeg ligger på 55ish i hashrate med et RTX 3070 kort men ingenting har kommet i wallet'en. Er det avregning 1 gang pr dag, uke eller noe annet? 1 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 8. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) Gibblay skrev (3 minutter siden): Newbie spørsmål her. Fikk satt opp systemet til mining og la inn konto i formiddag. Alt etter innstruks som kryptobunker la ut på side en. Ser jeg ligger på 55ish i hashrate med et RTX 3070 kort men ingenting har kommet i wallet'en. Er det avregning 1 gang pr dag, uke eller noe annet? Hvis du bruker Ethermine er det utbetaling så fort du miner 0.05 Ethereum. Du kan stille inn til større verdi selv under settings. Last ned MSI afterburner og still inn på power limit 85% og memory clock +1000mhz da klarer du ca 60mh/s Endret 8. februar 2021 av Kryptodebunker 1 Lenke til kommentar
muuha Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Kryptodebunker skrev (1 minutt siden): Hvis du bruker Ethermine er det utbetaling så fort du miner 0.01 Ethereum. Du kan stille inn til større verdi selv. under "settings" på nettsiden Lenke til kommentar
mozaix Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) Gibblay skrev (22 minutter siden): Newbie spørsmål her. Fikk satt opp systemet til mining og la inn konto i formiddag. Alt etter innstruks som kryptobunker la ut på side en. Ser jeg ligger på 55ish i hashrate med et RTX 3070 kort men ingenting har kommet i wallet'en. Er det avregning 1 gang pr dag, uke eller noe annet? Hvis det er Ethermine.org: https://ethpool.freshdesk.com/support/solutions/articles/8000060967-ethermine-org-payout-policy Hvis du har minet over 0,01ETH på pool og du ikke har mottatt en utbetaling fra pool de 7 foregående dagene, vil beløpet bli utbetalt uavhengig av hvilken threshold som er satt opp i settings. Endret 8. februar 2021 av mozaix 1 Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 1 hour ago, MariusJS said: Jepp, er enda en, har en lik en fra før Betalte 3000kr God pris! Solgte mitt 4 år gamle for omtrent samme sum i fjor. Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Som sagt fersk i dette her. Klarer ikke å se noe sted hvor mye jeg har fått til, og hvor lenge det tar for å få de nødvendige 0,05 Ethereum. En dag, to dager? Ser med tipset om tweak at hashrate steg til ca 58/59 som var en markant forbedring. Power ligger på 203w. Lenke til kommentar
mozaix Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Gibblay skrev (1 minutt siden): Som sagt fersk i dette her. Klarer ikke å se noe sted hvor mye jeg har fått til, og hvor lenge det tar for å få de nødvendige 0,05 Ethereum. En dag, to dager? Ser med tipset om tweak at hashrate steg til ca 58/59 som var en markant forbedring. Power ligger på 203w. Hvilken pool miner du på? Hvis det er f.eks. ethermine.org så kan du sjekke ved å skrive inn wallet id-en din i søke feltet for "miner address". Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Solgte mitt 1080TI i desember for 3800kr. Trodde det var lurt da Lenke til kommentar
muuha Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Gibblay skrev (8 minutter siden): Som sagt fersk i dette her. Klarer ikke å se noe sted hvor mye jeg har fått til, og hvor lenge det tar for å få de nødvendige 0,05 Ethereum. En dag, to dager? Ser med tipset om tweak at hashrate steg til ca 58/59 som var en markant forbedring. Power ligger på 203w. ca 10 dager vil det ta 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Standard er 1 ETH på Ethermine men de betaler ut >0.01 per 7 dager. Laveste manuelle terskel er 0.05. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå