kremt Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 On 9/26/2022 at 9:38 PM, BadCat said: ETH har styrket seg og så vidt jeg kan se går det gradvis bedre og bedre med mining av ETC. Spådommene har ikke helt slått til. ETC gikk opp til 300 ths men har droppet kraftig og ligger nå på 140 ths. Mange har nok droppet ut fra gamet med slike gevinster man ser om dagen, det er relativt magre tider. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Jeg er og litt nysgjerrig på hvordan de som er store tenker. Lar de utstyret "stå til det dævver", men uten å kjøpe nytt? Det virker jo som at mange prøver stå i dette uten å selge seg ned (og mine med tap), ellers ville man vel sett noe høyere payouts. Endret 1. oktober 2022 av knopflerbruce Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 3 hours ago, belsby said: Jeg miner ETC via 2miners og får da utbetalt i BTC. Fungerer helt perfekt. https://2miners.com/blog/get-paid-in-bitcoin-for-altcoin-mining-btc-payouts-for-gpu-mined-etc-ergo-rvn/ Har også Firi, men som sagt så har de ikke Etc ennå. Sendte mail til Firi og de kan støtte ETC i fremtiden viss de får nok henvendelser om dette. Se link under til Firi der dere kan legge inn ønske om bla. ETC. Denne linken fikk jeg fra Firi Kundeservice. Du kan melde din interesse for en spesifikk coin her: https://forms.gle/Q9qTrZydjky528288 Takk, akkurat hva jeg ville ha Lenke til kommentar
Printerstøv Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 knopflerbruce skrev (1 time siden): Jeg er og litt nysgjerrig på hvordan de som er store tenker. Lar de utstyret "stå til det dævver", men uten å kjøpe nytt? Det virker jo som at mange prøver stå i dette uten å selge seg ned (og mine med tap), ellers ville man vel sett noe høyere payouts. De selger nok ikke noe utstyr i påvente av bedre profitt etter hvert. Perfekt tidspunkt å kjøpe flere gpu’er nå med de prisene vi ser. Det er selvsagt litt gambling men det kan betale seg bra etter hvert.. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Tenker å mine til fastpris avtalen går ut i mars mnd, tjene litt penger samtidig som en gjør profitt med strømforbruk.. tjener mere på strømmen enn mininga, helt teit igrunn! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 AlpejoHn skrev (2 timer siden): De selger nok ikke noe utstyr i påvente av bedre profitt etter hvert. Perfekt tidspunkt å kjøpe flere gpu’er nå med de prisene vi ser. Det er selvsagt litt gambling men det kan betale seg bra etter hvert.. Blir vel flere coins som går over til pos etter hvert, så dumt å ikke selge. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 Bedre sent enn aldri? Eller ikke. https://www.tomshardware.com/news/nvidia-restores-mining-performance-on-geforce-rtx-30-lhr-gpus Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) Hele greia var teit. En beleilig damage control/PR boost å velge mining som en syndebukk. Det er samme greia igjen med 40-serien nesten uten mining. Jeg tror folk går lei til slutt hvis NVIDIA og AiB-partnere begynner å stacke opp kort før lansering. Det er milt sagt patetisk hvor få 4090 ROG Strix OC de greier å levere. Etterspørselen er ikke så stor i Norge at de lett kunne ha matchet den 1:1. Etterspørselen vierker større enn den er på grunn av veldig få kort. Det begrenser seg selv hvor mange som greier å dra fram 27k sånn helt uten videre. Endret 18. oktober 2022 av BadCat Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 Virker ganske tåpelig. Før "please don't use our cards for mining!!!!". Nå: "please, please, please you can do anything you want - just buy our inventory!!!". Drit og dra, sier jeg. Ville de ha minere på laget, kunne de gitt en lang faen i å implementere LHR. Skulle miningen ta seg opp igjen, skrur de det bare på igjen. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 knopflerbruce skrev (29 minutter siden): Virker ganske tåpelig. Før "please don't use our cards for mining!!!!". Nå: "please, please, please you can do anything you want - just buy our inventory!!!". Drit og dra, sier jeg. Ville de ha minere på laget, kunne de gitt en lang faen i å implementere LHR. Skulle miningen ta seg opp igjen, skrur de det bare på igjen. Jeg har sagt det før og jeg kan si det igjen, Nvidia driter i meg og deg, så lenge de kan tjene mye penger, men de kan late som de er min og din venn, men sånn er det vel stort sett i alle bransjer som tjener penger desverre, grådigheten har ingen grenser. 1 Lenke til kommentar
Skallgrimz Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Noen som har noe formening om amd sine nye kort kan være noe bra for mining utifra den lille informasjonen som har kommet? Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Skallgrimz skrev (5 timer siden): Noen som har noe formening om amd sine nye kort kan være noe bra for mining utifra den lille informasjonen som har kommet? Må nesten bare vente å se 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Noen som fortsatt driver med mining? har solgt alle riggene her, men måtte nesten fyre i gang kontor pc'n her nå med 3090 i, var mest pga det var litt kjølig her Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Jeg slutta etter jeg ble hacka når jeg mina etc på nanopool. Har fortsatt noen kort, 2x3060, 2x1070, 1x3070, 2-3 andre kort er solgt. Jeg ser prisene på en del kort har vært helt flatt det siste halvåret. Det har vel kommet såpass ned at folk har begynt å kjøpe igjen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Hoppet over på Kaspa mining etter at ETH gikk POS. Var idiot og solgte det meste tidligere i vår for 2500kr. Det hadde vært verdt ca 50K i dag Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 TheKims skrev (28 minutter siden): Hoppet over på Kaspa mining etter at ETH gikk POS. Var idiot og solgte det meste tidligere i vår for 2500kr. Det hadde vært verdt ca 50K i dag Hehe, kjenner følelsen, jeg casha ut det meste av eth da vi holder på og fikse uteområdet og skal bygge garasje, selvfølgelig så er nå eth på vei oppover, jeg solgte når den lå på 1500$ sjekka nå og den er rundt 2100 ca Lenke til kommentar
Printerstøv Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Har minet siden strømprisene ble mer normale i januar i år, etter de sinnsyke prisene i desember. Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 Noen som fortsatt miner? Og i så fall hva. Har minet ethereum, men etter det så har jeg mistet oversikten. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 Er ikke noe pr dagsdato som er like lukrativt som ETH var. Kan bruke https://hashrate.no/ for å se hva du kan tjene med dine grafikkort. 1stk 4090 f,eks har en daglig profitt på ca 15kr før strøm i følge Hashrate. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 TheKims skrev (16 minutter siden): Er ikke noe pr dagsdato som er like lukrativt som ETH var. Kan bruke https://hashrate.no/ for å se hva du kan tjene med dine grafikkort. 1stk 4090 f,eks har en daglig profitt på ca 15kr før strøm i følge Hashrate. Er mining med skjermkort helt dødt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå