Dragonlove Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 BadCat skrev (1 time siden): Er Game over nå. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 (endret) 19 minutes ago, Dragonlove said: Er Game over nå. Det er det ikke, men heller vanskelig for folk som ikke har nedbetalt utstyr og eller dyr strøm. Kortene har også en verdi til encode, i alle fall til det kommer kort med mer effektiv videokomprimeringsstandard. Endret 18. mai 2022 av BadCat Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 BadCat skrev (6 minutter siden): Det er det ikke, men heller vanskelig for folk som ikke har nedbetalt utstyr og eller dyr strøm. Kortene har også en verdi til encode, i alle fall til det kommer kort med mer effektiv videokomprimeringsstandard. Nåja, vi får se, jeg tenker situasjonen i verden nå generelt, det blir dyrere og dyrere å leve nå og da vil ikke folk investere i krypto. Jeg håper jo selvfølgelig på en oppgang men er veldig skeptisk, om da ikke det blir en Revolusjon i Russland eller noe lignende. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 hva som skjer med cryptoen? Er det pga krigen eller har de fucka det til på en annen måte? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 sveibuen skrev (1 time siden): hva som skjer med cryptoen? Er det pga krigen eller har de fucka det til på en annen måte? Det er flere grunner til at kryptoen stuper nå, men hovedsaklig pga aksjonærer trekker seg ut fra teknologi og handels aksjer (flere store Amerikanske kjeder som Amazon osv... drivstoffpriser har også en del av skylden her) , dette påvirker også krypto markedet. 1 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Dragonlove skrev (5 timer siden): Det er flere grunner til at kryptoen stuper nå, men hovedsaklig pga aksjonærer trekker seg ut fra teknologi og handels aksjer (flere store Amerikanske kjeder som Amazon osv... drivstoffpriser har også en del av skylden her) , dette påvirker også krypto markedet. Krypto stuper når børsen stuper. Krypto direkte påvirket av aksjemarkedet 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 SÅ det er nå man skal handle de "dårlige" coinsa, å kanskje litt Eth ? å så sitte å vente til det tar seg opp igjen! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 sveibuen skrev (38 minutter siden): SÅ det er nå man skal handle de "dårlige" coinsa, å kanskje litt Eth ? å så sitte å vente til det tar seg opp igjen! Skal ikke si hva du skal gjør å ikke gjør, men det er nå krypto er på tilbud ja, om det går videre ned eller snur vet vel ingen. 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 Ikke spill med penger du ikke har råd til å tape. De som brenner seg på miners de ikke får betalt ned har selv bedt om det Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 knopflerbruce skrev (1 time siden): Ikke spill med penger du ikke har råd til å tape. De som brenner seg på miners de ikke får betalt ned har selv bedt om det Stemmer det! Har allerede betalt ned de 2 skjermkorta jeg handla til det Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. mai 2022 Del Skrevet 22. mai 2022 sveibuen skrev (På 20.5.2022 den 21.10): Stemmer det! Har allerede betalt ned de 2 skjermkorta jeg handla til det Det er sikkert mulig, men det er uansett et godt prinsipp. Bare å titte på TerraLuna på reddit, det. "Oh noes, I lost my house". Eller de som kjøper GPU på mastercard... #kjempesmart 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 22. mai 2022 Del Skrevet 22. mai 2022 Finnes jo alltid folk som gjør dumme økonomiske valg. Er jo tross alt derfor det eksisterer så mange banker og at kredittkort er så lett tilgjengelige. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. mai 2022 Del Skrevet 22. mai 2022 Ingen problem å bruke kredittkort, kan spare mye på det. Bare å betale hele regningen når den kommer. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 23. mai 2022 Del Skrevet 23. mai 2022 kremt skrev (8 timer siden): Ingen problem å bruke kredittkort, kan spare mye på det. Bare å betale hele regningen når den kommer. Jepp å ikke for å snakke om hvor mye bonuser man kan oppnå, eller penger man kan spare ved å bruke de riktig. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. juni 2022 Del Skrevet 12. juni 2022 (endret) Jeg fikk omsider tak i et OK priset 3080ti. Det ble et Eagle OC. Tenkte kanskje GIgabyte hadde lært av fiaskoen med 3080, men nei. Bakplate nesten uten pads, og selv etter jeg slang på noen blå 3mm pads ser jeg jo lang vei at den minnekjølingen ikke er adekvat - selv til normal bruk. Finnes det noen rimelig fiks på de kortene, eller bør man rett og slett bare ikke sette det til minneintensive oppgaver? Får legge til at kjernetemperaturen her er helt utmerket, men selv til noe så lightweight minnemessig som foldingathome snakker vi fort 95 grader. Endret 12. juni 2022 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Garvis Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 Betyr det at det forsatt sitter stock pads foran på brikkene? Dersom det er tilfellet ville jeg ha forsøkt byttet pads foran, helst av en type som er minst 12 W/mK. Personlig bruker jeg Gelid GP-EXTREME til mine kort. Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 Jeg vurderer å selge min 8x 3070 mining rig. Noen som har solgt sine i det siste? Lurer på hvordan markedet er nå, om de er noen som kjøper rigs nå eller ikke. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 bmwm skrev (1 time siden): Jeg vurderer å selge min 8x 3070 mining rig. Noen som har solgt sine i det siste? Lurer på hvordan markedet er nå, om de er noen som kjøper rigs nå eller ikke. Tipper det er lettere å selge kortene enkeltvis. Ser 3070 går fra 6k og oppover på finn. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 Man må snart betale for å mine nå Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 Dragonlove skrev (53 minutter siden): Man må snart betale for å mine nå Når ETH går POS så er det nok helt game over. Jeg vurderer om jeg skal fortsette å mine vinterstid siden jeg uansett må betale for varme 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå