Veigar Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 Dragonlove skrev (13 timer siden): Er nok Game over snart. https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-01-20/bitcoin-mining-s-hearing-in-u-s-house-questions-its-power-usage Sikkert ikke dumt å begynne så smått å selge unna litt gpuer, så man i allefall sitter igjen med litt gevinst når dette blir en realitet. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 BadCat skrev (3 timer siden): Mining i midtnorge. Tror du må oppgradere kabelen din nå. Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 (endret) Hva skjedde med discord serveren? Finner den ikke lenger på discorden min Endret 26. januar 2022 av bmwm 2 1 Lenke til kommentar
Skallgrimz Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Lurer på det samme. Savner den hehe Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Dragonlove skrev (På 22.1.2022 den 11.17): Er nok Game over snart. https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-01-20/bitcoin-mining-s-hearing-in-u-s-house-questions-its-power-usage Blir det ikke bar mer lønnsomt for de som miner i sitt eget hjem da? Lenke til kommentar
Undified Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 Discord-serveren ble visst slettet. Kult om noen kunne satt opp en ny… 2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 Andre som har hatt høyere hashrate i helgen? Har ligget 30% mer her enn vanlig 😁 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 Noe virker bugget, var plutselig dobbelt så høy fortjeneste enn vanlig. Er på tur ned igjen dog. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 kremt skrev (1 time siden): Noe virker bugget, var plutselig dobbelt så høy fortjeneste enn vanlig. Er på tur ned igjen dog. Ja nå ble det plutselig helt rævva ser jeg. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Dere er bugget. Hashrate i pool varierer. Noen ganger er det x3 mens andre ganger x.5 (halv). Velg en pool med høyt gjennomsnitt eller spekuler i å flytte deler av hashrate mellom pools som varierer mellom høy og lav. Nylig var det 0.004 per 100 på Flex. Da vil man gjerne ha kort mot den selv om Ethermine lå på 0.002 som er 25% høyere enn vanlig. Endret 6. februar 2022 av BadCat Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 7. februar 2022 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) Undified skrev (På 27.1.2022 den 12.51): Discord-serveren ble visst slettet. Kult om noen kunne satt opp en ny… bmwm skrev (På 26.1.2022 den 17.39): Hva skjedde med discord serveren? Finner den ikke lenger på discorden min Har lagt en ny discord server nå, siden jeg ikke greier å finne noen ny. Er fremdeles "work in progress" målet er å lage den så lik som mulig den gamle. Mange av hovedkanalene er opprettet og kom gjerne med forslag slik at vi får det som vi hadde tidligere. htts:/discord.gg/tbp5HfEpWP Endret 7. februar 2022 av Ephrus 1 Lenke til kommentar
Rarris Skrevet 7. februar 2022 Del Skrevet 7. februar 2022 Det var en nft launch som gjorde at rewarden for eth blei høyere en periode. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 (endret) Flere som Dualminer med Eth og Toncoin? 501MH/s med ETH og 11,85GH/S Ton på ene riggen, greitt å øke omsetning når eth ikke er så lønnsomt som det var, måtte opp en del i strøm, men det går greitt De beste kortene er visstnok AMD når det gjelder Dualmining med Ton. Endret 18. februar 2022 av Dragonlove Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Dragonlove skrev (6 minutter siden): Flere som Dualminer med Eth og Toncoin? 501MH/s med ETH og 11,85GH/S Ton på ene riggen, greitt å øke omsetning når eth ikke er så lønnsomt som det var, måtte opp en del i strøm, men det går greitt De beste kortene er visstnok AMD når det gjelder Dualmining med Ton. Satt faktisk i går å undersøkte litt om å dualmine ETH og TON. Virket som det var litt knotete å sette opp, men skal teste det litt ut i morgen. Har du tips til en grei Youtube video eller artikkel som kunne guidet meg gjennom det? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 TheKims skrev (1 time siden): Satt faktisk i går å undersøkte litt om å dualmine ETH og TON. Virket som det var litt knotete å sette opp, men skal teste det litt ut i morgen. Har du tips til en grei Youtube video eller artikkel som kunne guidet meg gjennom det? Bare søk opp Rabidminer på YouTube, han har flere videoer, her er nesten alt av gpu'er og cpu'er satt opp til mining av etherium, Toncoin og Raptoreum 😂 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 Sjørøver skrev (På 26.1.2022 den 20.14): Blir det ikke bar mer lønnsomt for de som miner i sitt eget hjem da? Høres ut som et tilfelle av "mer til resten", spør du meg. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Tja, noen som har noe tro på dette? tipper det er scam hele greia. https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/Wj228d/grafikkortprisene-kan-vaere-paa-vei-til-himmels-igjen Lenke til kommentar
Skallgrimz Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Dragonlove skrev (10 timer siden): Tja, noen som har noe tro på dette? tipper det er scam hele greia. https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/Wj228d/grafikkortprisene-kan-vaere-paa-vei-til-himmels-igjen Ja føler det er stor stor sjanse for att dette er en scam. Men er jo lov å håpe. Kommer ikke til å teste det med det første. Til tross for 3 stk 3080 ti jeg gjerne skulle hatt opp til 115 mhs hehe Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. februar 2022 Del Skrevet 23. februar 2022 Skallgrimz skrev (2 timer siden): Ja føler det er stor stor sjanse for att dette er en scam. Men er jo lov å håpe. Kommer ikke til å teste det med det første. Til tross for 3 stk 3080 ti jeg gjerne skulle hatt opp til 115 mhs hehe Litt pessimistiske tall for hva LHR-kort faktisk greier idag. Flere har jo unlock opp til 74-75% og de som dual miner kommer nepoe bedre ut med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå