TommyM Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Takk for feedback, jeg har forresten Windows 10 (21H2). Får bare fortsette å starte/stoppe FurMark hver gang jeg miner, det påvirker ikke hashrate så det er bare en liten fartsdump på vei til full hashrate. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 TommyM skrev (4 timer siden): Takk for feedback, jeg har forresten Windows 10 (21H2). Får bare fortsette å starte/stoppe FurMark hver gang jeg miner, det påvirker ikke hashrate så det er bare en liten fartsdump på vei til full hashrate. Veldig ofte så har slike ting en sammenheng med at en windows-oppdatering har snikinstallert seg selv, deriblant kan grafikkdriveren ha oppdatert seg. Har dette skjedd i ditt tilfelle? Enten win-update, evt nyere nvidia driver? Opplevd dette på riggen en del ganger før jeg fikk slått det av. Prøv å finne gammel .exe og reinstallere den og kjøre clean install fra den. Lenke til kommentar
TommyM Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 3 hours ago, Neonex said: Veldig ofte så har slike ting en sammenheng med at en windows-oppdatering har snikinstallert seg selv, deriblant kan grafikkdriveren ha oppdatert seg. Har dette skjedd i ditt tilfelle? Enten win-update, evt nyere nvidia driver? Opplevd dette på riggen en del ganger før jeg fikk slått det av. Prøv å finne gammel .exe og reinstallere den og kjøre clean install fra den. Jeg har testet med med drivere fire versjoner tilbake, dette er min eneste PC og mining er en sekundær funksjon så den er alltid oppdatert med siste drivere og windows-oppdateringer. Snodig sak, men det har ikke all verden for meg å si om jeg må ta en liten jumpstart med FurMark før minern starter. Lenke til kommentar
Pinkhealer Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Spørsmål! Dette er sikker blitt spurt om tidligere, så beklager det. da strømprisen er så J*velig dyr om dagen, blir man fort stressa.. Når jeg miner på Nicehash står det følgende: uptime: xxxx Electricity: 2.576kwh (sistnevnte øker sakte men sikkert for hver jobb som utføres) er det da totalt forbruk over perioden skjermkortet har minet denne økten? og 2.576kwh, regner med at det er da 2,5 og ikke 2500? takker på forhånd. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Nicehash er et ukvemsord for de fleste her. Hvis du har kun ett kort er det neppe tusener da det ville ta flere år. 1 Lenke til kommentar
horrorr Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Sånn generelt så bør du se på alle utenlandske . som norsk , når det kommer til tall da vi (Norge) er sær på det med tusen-skille og desimaler og bruker de motsatt av hva større deler av verden gjør. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Pinkhealer skrev (2 timer siden): Spørsmål! Dette er sikker blitt spurt om tidligere, så beklager det. da strømprisen er så J*velig dyr om dagen, blir man fort stressa.. Når jeg miner på Nicehash står det følgende: uptime: xxxx Electricity: 2.576kwh (sistnevnte øker sakte men sikkert for hver jobb som utføres) er det da totalt forbruk over perioden skjermkortet har minet denne økten? og 2.576kwh, regner med at det er da 2,5 og ikke 2500? takker på forhånd. kWh vil jo alltid øke, da det er forbruk målt over tid, det er nok 2,5 ja, 2500 ble litt mye om du har ett kort, er det da snakk om 3070 så vil det si nesten 2500 timer med mining. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 BadCat skrev (4 timer siden): Nicehash er et ukvemsord for de fleste her. Hvis du har kun ett kort er det neppe tusener da det ville ta flere år. På LHR-kort er Nicehash fint, tjener 1500-2000 mnd siden august på 2 x 3060ti LHR, ca 300 i strøm, men trenger den oppvarminga uansett. På kort uten LHR hadde jeg neppe brukt nicehash. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Hva kan man få for ett 5700xt i dag? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 OPL skrev (36 minutter siden): Hva kan man få for ett 5700xt i dag? Fikk 7500kr for mitt i februar, å rett etter jeg hadde trykka solgt, fikk jeg bud på 8000kr. Å man har jo ikke fått så mye flere kort på markedet av de nye! Legg det ut til 6000-6500kr, så ser du hva du får Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Har dere prøvd Crazy Pool? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Noen andre som synes at hashraten går mer og mer ned? er på Ethermine. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 37 minutes ago, Dragonlove said: Noen andre som synes at hashraten går mer og mer ned? er på Ethermine. Jepp, det er ikke sprekt lenger (ethermine) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Man må nesten adde et par kort per måned for å holde tritt med økningen i hashrate globalt. Difficulty er på ATH for nesten hver eneste dag. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Quote NBMiner v40.0 feature: Add overclock options for Nvidia GPUs, require admin priviledge, accept comma seprated list to specify for each GPU. -power-limit, -pl: Set power limitation of GPU. Examples: Set PL in watts: -pl 200 Set PL in percentage of default PowerLimit: -pl 75% (in Windows bat file, need dual % , -pl 75%%) -cclock: Set core clock in MHz. Examples: Set clock offsets: -cclock 100 (Windows only) Set locked clocks: -cclock @1500 -mclock: Set memory clock offsets in MHz (Windows only) -lock-cv: Set locked core voltage of GPU in mV, support Turing and newer GPUs. (Windows only) -fan: Set fan speed in percentage of GPU. (Windows only) Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 https://ownsnap.com/ethereum-miners-unlocked-91mh-s-from-evga-rtx-3080-ti-lhr-gpu-with-bios-update-solution/ Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Noen som har klart å bruke 2 stykk 3060 på Z170 eller Z370 HK? Ser ikke ut til å fungere for min del. Ene kortet blir x16 og andre blir x4 uansett. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 kremt skrev (1 time siden): Noen som har klart å bruke 2 stykk 3060 på Z170 eller Z370 HK? Ser ikke ut til å fungere for min del. Ene kortet blir x16 og andre blir x4 uansett. Skal det kunne gi X8? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Jeg ser nå at det trolig ikke gjør det. Mulig jeg kunne gjort det på min X99 maskin. Quote 1 x PCIe 3.0 x16 slot (PCI_E1, supports x16 mode) 1 x PCIe 3.0 x16 slot (PCI_E4, supports x4 mode) 4 x PCIe 3.0 x1 slots Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 2 hours ago, kremt said: Noen som har klart å bruke 2 stykk 3060 på Z170 eller Z370 HK? Ser ikke ut til å fungere for min del. Ene kortet blir x16 og andre blir x4 uansett. Mulig du må i BIOS å endre noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå