Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kryptodebunker skrev (1 time siden):

Ethereum Classic mener de krympet DAG størrelsen i vinter? 

Det visste jeg faktisk ikke, men du har helt rett. Prøvde ut litt nå og får ca. 92 MH/s med 4x570. Det vil si ca. 17 kroner om dagen, så ikke akkurat noe å bli rik på, men er jo likevel bedre enn ingenting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Splitter said:

Det visste jeg faktisk ikke, men du har helt rett. Prøvde ut litt nå og får ca. 92 MH/s med 4x570. Det vil si ca. 17 kroner om dagen, så ikke akkurat noe å bli rik på, men er jo likevel bedre enn ingenting.

Du skal ligge på ca 5 USD pr dag med Ravencoin

Lenke til kommentar
MariusJS skrev (3 minutter siden):

Du skal ligge på ca 5 USD pr dag med Ravencoin

Av en eller annen grunn klarer ikke kortene mine ut med Ravencoin. Går helt greit noen minutter før alt sammen henger seg opp, og jeg må skru av riggen for å få den opp og gå igjen.

Endret av Splitter
Lenke til kommentar

20210206_203530.thumb.jpg.9def8574074f93cb945fa26edb7dbf9c.jpg

Miner nr 2 med 2x3090 + 2x3080 + 3060 Ti + 2080 Super

Venter fortsatt på breakout boards til Server PSU'ene

Har forøvrig fått alle maskinene opp på HiveonPool nå

image.png.cf7bdca96e2744f7baf3cd6e20b97967.png

Lukter på godt over 1.5GH/s når jeg får resten av kortene opp å gå

Endret av MariusJS
  • Liker 4
Lenke til kommentar
1 minute ago, Kryptodebunker said:

@MariusJS Jeg liker at du ga opp å rive av papiret fra plexiglasset. Jeg brukte vel en time på det på Iwill riggen. Hvor kjøpte du din ramme? Ser bedre ut breiere under riserne. Iwill rammen kun en 2 cm ca. 

Kjøpte den av en fyr på finn, så er han som har gitt opp, det irriterte meg i 2 sekunder før jeg prøvde selv og skjønte hvorfor han hadde gitt opp :rofl:

Endret av MariusJS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
MariusJS skrev (31 minutter siden):

Weird, prøvd å bytte miner?

Har prøvd det aller meste med disse kortene. Betalte vel omtrent tre ganger det de var verdt i 2017, og de har aldri vært særlig gode til mining. Sannsynligvis mitt dårligste kjøp når det gjelder utstyr for mining. :(

Lenke til kommentar
1 minute ago, Splitter said:

Har prøvd det aller meste med disse kortene. Betalte vel omtrent tre ganger det de var verdt i 2017, og de har aldri vært særlig gode til mining. Sannsynligvis mitt dårligste kjøp når det gjelder utstyr for mining. :(

Selg dem på finn som løse kort eventuelt da, er jo latterlige priser på alt så lenge du skriver "mining" i annonsen om dagen

Lenke til kommentar
Splitter skrev (8 minutter siden):

Sitat

This. OP - You need to have as much RAM (or virtual memory) allocated in your OS as VRAM in your cards. With 4x 4GB cards, you will need at least 16GB RAM + some for OS.

I don't know what the procedure for increasing this in SMOS is, but it's definitely possible. I would recommend 20GB.

• Liker 1
Lenke til kommentar
MariusJS skrev (32 minutter siden):

20210206_203530.thumb.jpg.9def8574074f93cb945fa26edb7dbf9c.jpg

Miner nr 2 med 2x3090 + 2x3080 + 3060 Ti + 2080 Super

Venter fortsatt på breakout boards til Server PSU'ene

Har forøvrig fått alle maskinene opp på HiveonPool nå

image.png.cf7bdca96e2744f7baf3cd6e20b97967.png

Lukter på godt over 1.5GH/s når jeg får resten av kortene opp å gå

GPU-eksene som "chassis" for PSU faktisk ;) Snakk om at "det enkle er ofte det beste" ;)

Lenke til kommentar
MariusJS skrev (1 time siden):

Selg dem på finn som løse kort eventuelt da, er jo latterlige priser på alt så lenge du skriver "mining" i annonsen om dagen

Føles ikke riktig å legge ut disse som mining-kort. Når den verste kulda har gitt seg, så legger jeg dem kanskje ut for en billig penge til noen som trenger et rimelig kort til en spillPC.

@Kryptodebunker Har prøvd å øke virtual memory nå. Er ikke akkurat særlig optimistisk, men vi får se. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...