BadCat Skrevet 25. august 2021 Rapporter Del Skrevet 25. august 2021 (endret) @MariusJS Det var en liten gutt som gikk og gret og var så lei. Hæin skulle kjøpe Bitcoin, men naysayern'n hæin sa nei, Hæin ød'la hele wallet'n, hæin var tufsete og dom, Men så hørte hæin et sus som fra grafikkortet kom... Du ska få en dag i måra som rein og ubrukt står Med Ethereum og trædvesøtti tel, Og da kæin du rette oppatt æille feil i frå i går Og da får du det så godt i mårå kvell Orker ikke skrive om hele teksten, for det er mange vers, så dette får holde. Endret 25. august 2021 av BadCat 2 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 25. august 2021 Rapporter Del Skrevet 25. august 2021 er det ikke bare å kansellere alle bestillinger som er blitt gjort i vinter/vår som enda ikke har blitt levert ? en tjener vel neppe disse kortene inn igjen om de skulle dukke opp i september og da isåfall som LHR kort... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. august 2021 Rapporter Del Skrevet 25. august 2021 idleman_2 skrev (10 minutter siden): er det ikke bare å kansellere alle bestillinger som er blitt gjort i vinter/vår som enda ikke har blitt levert ? en tjener vel neppe disse kortene inn igjen om de skulle dukke opp i september og da isåfall som LHR kort... Har kansellert en drøss med kort jeg. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 25. august 2021 Rapporter Del Skrevet 25. august 2021 Da har jeg 0 kort i bestilling... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. august 2021 Rapporter Del Skrevet 25. august 2021 9 minutes ago, idleman_2 said: Da har jeg 0 kort i bestilling... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. august 2021 Rapporter Del Skrevet 25. august 2021 BadCat skrev (2 minutter siden): Da blir det mer kort på deg 😂 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. august 2021 Rapporter Del Skrevet 25. august 2021 Jeg skal ikke ha flere. Isåfall til annen bruk enn mining. Det er flere prosessorer jeg trenger, ikke skjermkort. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. august 2021 Rapporter Del Skrevet 25. august 2021 (endret) 3 hours ago, BadCat said: Jeg skal ikke ha flere. Isåfall til annen bruk enn mining. Det er flere prosessorer jeg trenger, ikke skjermkort. Du har ikke hoppet på Chia crazen altså? Endret 25. august 2021 av MariusJS Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. august 2021 Rapporter Del Skrevet 25. august 2021 På ethermine, så står det bare N/A på next payout, men har blitt utbetalt til min wallet automatisk en gang i blandt før, hvorfor står det bare N/A nå? Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 5 hours ago, aklla said: På ethermine, så står det bare N/A på next payout, men har blitt utbetalt til min wallet automatisk en gang i blandt før, hvorfor står det bare N/A nå? Da det gjorde det hos meg, så var det fordi jeg hadde satt pauout thresholdet urealistisk høyt i forhold til hva jeg faktisk minet. tror jeg hadde det på 7.5 ETH, og det ville tatt meg mange år Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 Er det ikke lenger payout etter ei viss tid? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 Ethermine har en gang i døgnet AFAIK mens andre der igjen har 1 gang i timen ala Flexpool. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 Ikke hvor ofte man kan få betaling, men hvor sjelden. Er det noen som overstyrer manuell utbetaling, altså "payout on demand". Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 b-real skrev (10 minutter siden): Ethermine har en gang i døgnet AFAIK mens andre der igjen har 1 gang i timen ala Flexpool. 1eth som er payout hos meg. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 Jeg miner ca 0,52 per dag nå. Det er noen kort jeg ikke får koblet opp fordi jeg ikke har nok prosessorer. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 1 hour ago, BadCat said: Jeg miner ca 0,52 per dag nå. Det er noen kort jeg ikke får koblet opp fordi jeg ikke har nok prosessorer. Ikke rart det er varmt, har du alle i samme hus? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 Nei, det hadde ikke gått. Har stadig færre hjemme for å kunne ha det ok, det vil si ikke for varmt og ikke for mye støy. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 Tenkte også på hovedsikringen, den har jeg tatt et par ganger her og nå ligger jeg bare på ca 0.7 ETH i mnd Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 Det er mange skjulte kostnader, så det er ikke bare å kaste tusenlappene i lufta og sprette champagnen. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 MariusJS skrev (22 minutter siden): Tenkte også på hovedsikringen, den har jeg tatt et par ganger her og nå ligger jeg bare på ca 0.7 ETH i mnd Trodde du hadde mer kort jeg, ligger på rundt 0,8 pr mnd her. Solgt unna en del eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå