Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mumriken skrev (13 minutter siden):

Snodig🤔 Jeg bruker 009s riser på Windows pc og der kommer kortene opp som normalt. Kan justeres individuelt i afterburner osv

Kan muligens være pga LHR kanskje?

Er ett 3060 og ett 3080 i denne pc'n begge LHR med de siste chippene

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
Mumriken skrev (6 minutter siden):

Meget mulig. Du har vel andre kort du kan teste? 

Jo, men gidder ikke ta de uttav riggene, kjørte opp viftene til 100% og justerte en del i innstillingene så nå ble kortene litt kjøligere og gir ca samlet 100mh/s så kan vel være fornøyd med det foreløpig i motsettning til 70 ish før Nbminer kom med siste oppdatering :) 

Lenke til kommentar

Tenkte å bestille noe fra en butikk i tyskland...

Problemet er DHL  og alle deres gebyrer : Fortollingsgebyr, utleggs gebyr  (har jeg glemt noe?)

Aquacomputer har en forsendelses måte  Deutsche Post DHL   har tidligere styrt unna denne forsendelses måten... og tenker fraktkostnad for en vare på 125g  har vært noe høy (30 euro)   leste idag et sted at "deutsche post dhl"  Ikke er samme som DHL norge og DHL internasjonalt...  så da sender muligens deutsche post DHL varer til oss med Posten (norge) ?

Tenkte å bestille Aquacomputer sin Leakshield standalone idag siden denne var på lager i deres butikk...  men hadde ikke lyst til å bruke DHL 😕 Sendte mail til techbay i håp om et kjapt svar derfra med spørsmål om de har tenkt å ta inn denne.... Null og niks ikke noe svar...

Sendte mail til techbay 25 juli med samme spørsmål om de tenker å ta inn leakshield..  nei ikke svart enda gitt 😕

Nå sjekka jeg om aquacomputer hadde denne på lager fortsatt.... NEI 😕

Så til neste gang jeg ser dene på lager .. Deutsche post DHL sender varer  til posten norge eller ?

(Beklager hvis noen tenker dette er postet feil.. men spør jo de som har grodd fast på tråden her ;) Kjekke folk her altså)

Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (2 minutter siden):

Tenkte å bestille noe fra en butikk i tyskland...

Problemet er DHL  og alle deres gebyrer : Fortollingsgebyr, utleggs gebyr  (har jeg glemt noe?)

Aquacomputer har en forsendelses måte  Deutsche Post DHL   har tidligere styrt unna denne forsendelses måten... og tenker fraktkostnad for en vare på 125g  har vært noe høy (30 euro)   leste idag et sted at "deutsche post dhl"  Ikke er samme som DHL norge og DHL internasjonalt...  så da sender muligens deutsche post DHL varer til oss med Posten (norge) ?

Tenkte å bestille Aquacomputer sin Leakshield standalone idag siden denne var på lager i deres butikk...  men hadde ikke lyst til å bruke DHL 😕 Sendte mail til techbay i håp om et kjapt svar derfra med spørsmål om de har tenkt å ta inn denne.... Null og niks ikke noe svar...

Sendte mail til techbay 25 juli med samme spørsmål om de tenker å ta inn leakshield..  nei ikke svart enda gitt 😕

Nå sjekka jeg om aquacomputer hadde denne på lager fortsatt.... NEI 😕

Så til neste gang jeg ser dene på lager .. Deutsche post DHL sender varer  til posten norge eller ?

(Beklager hvis noen tenker dette er postet feil.. men spør jo de som har grodd fast på tråden her ;) Kjekke folk her altså)

Deutsche Post DHL blir levert med Posten ja :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (1 minutt siden):

Synd jeg ikke visste det når jeg stod opp idag 😕

Personlig bruker jeg som regel mailboxde.com når jeg bestiller fra Tyskland, egen postadresse i Tyskland, tilsvarende Jetcarrier for USA.

Kan sende med forskjellige transportører, jeg har som regel brukt Tjekkisk post derfra da det er billigst, blir også levert med posten.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
3 hours ago, Dragonlove said:

Personlig bruker jeg som regel mailboxde.com når jeg bestiller fra Tyskland, egen postadresse i Tyskland, tilsvarende Jetcarrier for USA.

Kan sende med forskjellige transportører, jeg har som regel brukt Tjekkisk post derfra da det er billigst, blir også levert med posten.

Da fikk jeg bestilt leakshield likevel... fant ut at de solgte standalone kittet og leakshield aqualis versjonen...  begge på lager

Lenke til kommentar
17 hours ago, Dragonlove said:

Eneste ulempen er at det kompliserer retur/garantisaker. Jeg bruker JetCarrier flittig, men da spesifikt til produkter som jeg vet med sikkerhet at det ikke er relevant med retur/garantisaker (f.eks. når jeg kjøper ting brukt, eller ting under en gitt verdi). Ser ut som jeg har brukt mailboxde.com et par-tre ganger siden 2010, men da for produkter hvor de ikke sender til Norge, og da stiller jo saken seg litt annerledes.

Om jeg skulle kjøpt Leakshield fra AquaComputer nå, så hadde det blitt direkte fra AquaComputer, eller aller helst om TechBay tar det inn på sikt. Det er et produkt hvor reklamasjon fort kan ende opp med å bli aktuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...