Dragonlove Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 Mumriken skrev (6 timer siden): Bare å gunne på! Akkurat 3060 bør ikke stå på mining riser, men det har du vel god kontroll på funket ikke, sto bare Gpu2 i Afterburner og kunne ikke forandre på noe settings der Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 1 minute ago, Dragonlove said: funket ikke, sto bare Gpu2 i Afterburner og kunne ikke forandre på noe settings der Snodig🤔 Jeg bruker 009s riser på Windows pc og der kommer kortene opp som normalt. Kan justeres individuelt i afterburner osv Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 (endret) Mumriken skrev (13 minutter siden): Snodig🤔 Jeg bruker 009s riser på Windows pc og der kommer kortene opp som normalt. Kan justeres individuelt i afterburner osv Kan muligens være pga LHR kanskje? Er ett 3060 og ett 3080 i denne pc'n begge LHR med de siste chippene Endret 16. august 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 4 minutes ago, Dragonlove said: Kan muligens være pga LHR kanskje? Meget mulig. Du har vel andre kort du kan teste? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 Mumriken skrev (6 minutter siden): Meget mulig. Du har vel andre kort du kan teste? Jo, men gidder ikke ta de uttav riggene, kjørte opp viftene til 100% og justerte en del i innstillingene så nå ble kortene litt kjøligere og gir ca samlet 100mh/s så kan vel være fornøyd med det foreløpig i motsettning til 70 ish før Nbminer kom med siste oppdatering Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 3 hours ago, Mumriken said: Gjelder det alle lhr kort? Ikke gamle 3060 så vidt meg bekjent Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 Tenkte å bestille noe fra en butikk i tyskland... Problemet er DHL og alle deres gebyrer : Fortollingsgebyr, utleggs gebyr (har jeg glemt noe?) Aquacomputer har en forsendelses måte Deutsche Post DHL har tidligere styrt unna denne forsendelses måten... og tenker fraktkostnad for en vare på 125g har vært noe høy (30 euro) leste idag et sted at "deutsche post dhl" Ikke er samme som DHL norge og DHL internasjonalt... så da sender muligens deutsche post DHL varer til oss med Posten (norge) ? Tenkte å bestille Aquacomputer sin Leakshield standalone idag siden denne var på lager i deres butikk... men hadde ikke lyst til å bruke DHL 😕 Sendte mail til techbay i håp om et kjapt svar derfra med spørsmål om de har tenkt å ta inn denne.... Null og niks ikke noe svar... Sendte mail til techbay 25 juli med samme spørsmål om de tenker å ta inn leakshield.. nei ikke svart enda gitt 😕 Nå sjekka jeg om aquacomputer hadde denne på lager fortsatt.... NEI 😕 Så til neste gang jeg ser dene på lager .. Deutsche post DHL sender varer til posten norge eller ? (Beklager hvis noen tenker dette er postet feil.. men spør jo de som har grodd fast på tråden her Kjekke folk her altså) Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 idleman_2 skrev (2 minutter siden): Tenkte å bestille noe fra en butikk i tyskland... Problemet er DHL og alle deres gebyrer : Fortollingsgebyr, utleggs gebyr (har jeg glemt noe?) Aquacomputer har en forsendelses måte Deutsche Post DHL har tidligere styrt unna denne forsendelses måten... og tenker fraktkostnad for en vare på 125g har vært noe høy (30 euro) leste idag et sted at "deutsche post dhl" Ikke er samme som DHL norge og DHL internasjonalt... så da sender muligens deutsche post DHL varer til oss med Posten (norge) ? Tenkte å bestille Aquacomputer sin Leakshield standalone idag siden denne var på lager i deres butikk... men hadde ikke lyst til å bruke DHL 😕 Sendte mail til techbay i håp om et kjapt svar derfra med spørsmål om de har tenkt å ta inn denne.... Null og niks ikke noe svar... Sendte mail til techbay 25 juli med samme spørsmål om de tenker å ta inn leakshield.. nei ikke svart enda gitt 😕 Nå sjekka jeg om aquacomputer hadde denne på lager fortsatt.... NEI 😕 Så til neste gang jeg ser dene på lager .. Deutsche post DHL sender varer til posten norge eller ? (Beklager hvis noen tenker dette er postet feil.. men spør jo de som har grodd fast på tråden her Kjekke folk her altså) Deutsche Post DHL blir levert med Posten ja 1 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 1 minute ago, Dragonlove said: Deutsche Post DHL blir levert med Posten ja Synd jeg ikke visste det når jeg stod opp idag 😕 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 (endret) idleman_2 skrev (1 minutt siden): Synd jeg ikke visste det når jeg stod opp idag 😕 Personlig bruker jeg som regel mailboxde.com når jeg bestiller fra Tyskland, egen postadresse i Tyskland, tilsvarende Jetcarrier for USA. Kan sende med forskjellige transportører, jeg har som regel brukt Tjekkisk post derfra da det er billigst, blir også levert med posten. Endret 16. august 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 Just now, Dragonlove said: Personlig bruker jeg som regel mailboxde.com når jeg bestiller fra Tyskland, egen postadresse i Tyskland, tilsvarende Jetcarrier for USA. Hva er fordelen med det ? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 Det er vel ikke LHR i 3090 nå med mindre det er merket? Skal arbeide på kortet, men vil mine om natta. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 idleman_2 skrev (1 minutt siden): Hva er fordelen med det ? Er ikke sikkert det er en fordel fra Aquacomputer, men greitt når man kjøper ting fra Ebay.de iallefall og en del andre Tyske butikker som ikke sender til Norge. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 BadCat skrev (Akkurat nå): Det er vel ikke LHR i 3090 nå med mindre det er merket? Skal arbeide på kortet, men vil mine om natta. Er vel sagt at 3090 ikke skal være LHR ja. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 BadCat skrev (9 minutter siden): Det er vel ikke LHR i 3090 nå med mindre det er merket? Skal arbeide på kortet, men vil mine om natta. 3090 vil ikke ha LHR varianter mener jeg å ha lest en plass. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 (endret) Kanskje produktansvarlig hos Elkjøp drikker vodka på jobb. Noe rart er det i alle fall. https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/grafikkort/263957/geforce-rtx3090-gamerock-lhr https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/grafikkort/222471/geforce-rtx-3090-gamingpro-oc-lhr https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/grafikkort/266679/geforce-rtx-3090-phantom-lhr Endret 16. august 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 BadCat skrev (54 minutter siden): Kanskje produktansvarlig hos Elkjøp drikker vodka på jobb. Noe rart er det i alle fall. https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/grafikkort/263957/geforce-rtx3090-gamerock-lhr https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/grafikkort/222471/geforce-rtx-3090-gamingpro-oc-lhr https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/grafikkort/266679/geforce-rtx-3090-phantom-lhr Elkjøp aner ikke hva de holder på med. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 3 hours ago, Dragonlove said: Personlig bruker jeg som regel mailboxde.com når jeg bestiller fra Tyskland, egen postadresse i Tyskland, tilsvarende Jetcarrier for USA. Kan sende med forskjellige transportører, jeg har som regel brukt Tjekkisk post derfra da det er billigst, blir også levert med posten. Da fikk jeg bestilt leakshield likevel... fant ut at de solgte standalone kittet og leakshield aqualis versjonen... begge på lager Lenke til kommentar
jocke Skrevet 17. august 2021 Del Skrevet 17. august 2021 17 hours ago, Dragonlove said: Personlig bruker jeg som regel mailboxde.com når jeg bestiller fra Tyskland, egen postadresse i Tyskland, tilsvarende Jetcarrier for USA. Kan sende med forskjellige transportører, jeg har som regel brukt Tjekkisk post derfra da det er billigst, blir også levert med posten. Eneste ulempen er at det kompliserer retur/garantisaker. Jeg bruker JetCarrier flittig, men da spesifikt til produkter som jeg vet med sikkerhet at det ikke er relevant med retur/garantisaker (f.eks. når jeg kjøper ting brukt, eller ting under en gitt verdi). Ser ut som jeg har brukt mailboxde.com et par-tre ganger siden 2010, men da for produkter hvor de ikke sender til Norge, og da stiller jo saken seg litt annerledes. Om jeg skulle kjøpt Leakshield fra AquaComputer nå, så hadde det blitt direkte fra AquaComputer, eller aller helst om TechBay tar det inn på sikt. Det er et produkt hvor reklamasjon fort kan ende opp med å bli aktuelt. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. august 2021 Del Skrevet 17. august 2021 (endret) Edit, glem det Endret 17. august 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå