Garegaupa Skrevet 26. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2021 Eg har hatt eit lite havari på PC-en, og sidan eg er bortreist nokon dagar så veit eg ikkje heilt kva det er, anna enn at eg er redd det er maskinvarerelatera. Eg tvilar på at problemet er skjermkortet, men i tilfelle eg skulle ta feil: Er det nokon her som har opplevd problem med reklamasjonar i høve til skjermkort som er bruka delvis til mining? Eg kan ikkje sjå at det skulle gjere noko forskjell, men eg meiner eg har lese om folk som har fått problem med forhandlar i slike høve. (Ja, eg veit at eg berre kunne sagt at kortet ikkje er bruka til mining, men eg ynskjer å vere ærleg. Eg ville ikkje nemnt det viss eg ikkje vart spurt direkte, men viss eg fekk eit direkte spørsmål så ville det vere uaktuelt å lyge.) Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 26. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2021 Garegaupa skrev (12 minutter siden): Eg har hatt eit lite havari på PC-en, og sidan eg er bortreist nokon dagar så veit eg ikkje heilt kva det er, anna enn at eg er redd det er maskinvarerelatera. Eg tvilar på at problemet er skjermkortet, men i tilfelle eg skulle ta feil: Er det nokon her som har opplevd problem med reklamasjonar i høve til skjermkort som er bruka delvis til mining? Eg kan ikkje sjå at det skulle gjere noko forskjell, men eg meiner eg har lese om folk som har fått problem med forhandlar i slike høve. (Ja, eg veit at eg berre kunne sagt at kortet ikkje er bruka til mining, men eg ynskjer å vere ærleg. Eg ville ikkje nemnt det viss eg ikkje vart spurt direkte, men viss eg fekk eit direkte spørsmål så ville det vere uaktuelt å lyge.) Det er bare å reklamere. For det første behøver ikke du si noe om det, for det andre vil ikke de kunne se hva kortet brukes til, og for det tredje kan de ikke si noe på det med mindre det står at kortene ikke tåler denne typen bruk. Noen kortleverandører reklamerer til og med for hvor gode kortene er til mining. 1 Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 26. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2021 Serpentbane skrev (37 minutter siden): Det er bare å reklamere. For det første behøver ikke du si noe om det, for det andre vil ikke de kunne se hva kortet brukes til, og for det tredje kan de ikke si noe på det med mindre det står at kortene ikke tåler denne typen bruk. Noen kortleverandører reklamerer til og med for hvor gode kortene er til mining. Høyrast bra ut. 🙂 No vonar og trur eg at problemet ikkje har noko med skjermkortet å gjere i det heile teke, men greitt å vere førebudd uansett. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2021 Garegaupa skrev (41 minutter siden): Høyrast bra ut. 🙂 No vonar og trur eg at problemet ikkje har noko med skjermkortet å gjere i det heile teke, men greitt å vere førebudd uansett. Vi får håpe at huset ditt ikke holder på å brenne ned pga billige Kina Risere 😂 2 Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 26. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2021 (endret) Dragonlove skrev (3 timer siden): Vi får håpe at huset ditt ikke holder på å brenne ned pga billige Kina Risere 😂 He he, det går bra! 😂👍 Kortet står rett i hovudkortet i ein vanleg PC, førebels er mininga berre noko eg gjer på si. Dessutan så skyr eg som pesten alle billege "made in China"-produkt som det skal gå meir straum gjennom enn det eit par AA-batteri kan produsere. 😉 Endret 26. juli 2021 av Garegaupa Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2021 Kursen på ETH svinger en del fremdeles, men ser ut til å hente seg raskere inn enn tidligere. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 Gas fee opp opp ? Lenke til kommentar
Veigar Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 Noen som vet om det er noe aktivitet hos gutta på Iwill.no for tiden ? Har sendt noen mailer til de i en måneds tid nå men ikke fått noe respons. Mulig de er på ferie 😄 Lenke til kommentar
jocke Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 43 minutes ago, Veigar said: Noen som vet om det er noe aktivitet hos gutta på Iwill.no for tiden ? Har sendt noen mailer til de i en måneds tid nå men ikke fått noe respons. Mulig de er på ferie 😄 Er jo en énmannsbedrift, så ikke usannsynlig nei. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 jocke skrev (Akkurat nå): Er jo en énmannsbedrift, så ikke usannsynlig nei. Men god service når han er på jobb Må vell få litt ferie han og Lenke til kommentar
jocke Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 Ja, for all del. Hadde kanskje vært i beste interesse med noe generisk autosvar ala «lengre svartid grunnet fellesferie bør beregnes» eller noe, så man ikke venter forgjeves Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 Garegaupa skrev (På 26.7.2021 den 11.46): Eg har hatt eit lite havari på PC-en, og sidan eg er bortreist nokon dagar så veit eg ikkje heilt kva det er, anna enn at eg er redd det er maskinvarerelatera. Eg tvilar på at problemet er skjermkortet, men i tilfelle eg skulle ta feil: Er det nokon her som har opplevd problem med reklamasjonar i høve til skjermkort som er bruka delvis til mining? Eg kan ikkje sjå at det skulle gjere noko forskjell, men eg meiner eg har lese om folk som har fått problem med forhandlar i slike høve. (Ja, eg veit at eg berre kunne sagt at kortet ikkje er bruka til mining, men eg ynskjer å vere ærleg. Eg ville ikkje nemnt det viss eg ikkje vart spurt direkte, men viss eg fekk eit direkte spørsmål så ville det vere uaktuelt å lyge.) Foruten multicom, som gjerne antar at alt mulig er brukt til mining om de taper penger på å godta en reklamasjon, er det ingen butikker jeg kjenner til som har brydd seg om hva sakene har blitt brukt til. 1 Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 (endret) Minig med gamingpc og eks., 3060ti. Dette skal jo svive 24 /7. Vil varmen ta knekken på kortet? Eller går dette greit? Endret 28. juli 2021 av belsby Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 belsby skrev (10 minutter siden): Minig med gamingpc og eks., 3060ti. Dette skal jo svive 24 /7. Vil varmen ta knekken på kortet? Eller går dette greit? Kjør undervolt eller pwr-limit og still inn viftehastighet så du får fin temp på kortet så skal det gå fint. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 belsby skrev (8 minutter siden): Minig med gamingpc og eks., 3060ti. Dette skal jo svive 24 /7. Vil varmen ta knekken på kortet? Eller går dette greit? Kortet vil ikke kjøre noe varmere enn ved spilling, så 0 problem å ha det gående 24/7. Minnet kan kjøre litt varmere, men det er ikke et problem på 3070 og lavere kort. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 (endret) Ok. Tenkte å kjøpe denne. 3060 Ti Gpu https://www.elkjop.no/product/gaming/gaming-pc-stasjonar/289471/hp-pavilion-tg01-1064no-stasjonar-gaming-pc Ser ut til å være en ok pris også. Trur heller det ikke er LHR kort, da det ligger noen på finn som er strippet for kort. (Spurte selger) Endret 28. juli 2021 av belsby Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 Bytter forresten produsentene EAN-kode når de sender ut kort med LHR-sperre? Ser ut som jeg får et 3080 i posten, men usikker på hva jeg kan forvente der. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 (endret) knopflerbruce skrev (25 minutter siden): Bytter forresten produsentene EAN-kode når de sender ut kort med LHR-sperre? Ser ut som jeg får et 3080 i posten, men usikker på hva jeg kan forvente der. Sto V2 på det 3060 kortet jeg sendte i retur. Stod ingenting om LHR når jeg bestilte. Endret 28. juli 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 Hva brukes av mining software? Hva er "best" Bruker i dag Kryptex, men noen andre / bedre anbefalinger? Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 Dragonlove skrev (Akkurat nå): Sto V2 på det 3060 kortet jeg sendte i retur. Må nesten bare teste ut når en får dette levert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå