Cowboystrekk Skrevet 19. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2021 Testa 16GHz på Palit 3060ti dual OC. Etter 16 timer fikk jeg ca 2\3 rejected shares. For høy minnetemp? Kjernetemp på max 62C, hotspot på max 75C. Satte ned til 15.2GHz og får nå ca 0.5% reject vs 0% på 15GHz. Synd det ikke finnes tempmonitor for minne på 3060ti. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 19. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2021 NiceHash stopper alle overføringer grunnet "security issue"..... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2021 (endret) https://www.reddit.com/r/NiceHash/comments/nex8bl/doubled_my_hashrate/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3 Endret 19. mai 2021 av BadCat Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2021 11 minutes ago, Cardinal said: NiceHash stopper alle overføringer grunnet "security issue"..... NiceHash Lenke til kommentar
Htc one fanboy Skrevet 19. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2021 Skal jeg bytte fra Nicehash til noe annet ala cudaminer? Eller bare vente til de åpner opp igjen for handel? Er ikke snakk om mye penger da jeg fikk tatt ut på 17. Mai, men hele situasjonen er jo litt irriterende. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2021 Ville uansett ha byttet til noe annet enn svindelsjappa Nicehash. Kunne aldri følt meg trygg med den historikken de har. T-Rex miner og ethermine eller annen pool om du har 3000-serie Nvidia-kort. Lenke til kommentar
Htc one fanboy Skrevet 19. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2021 KjellV skrev (2 minutter siden): Ville uansett ha byttet til noe annet enn svindelsjappa Nicehash. Kunne aldri følt meg trygg med den historikken de har. T-Rex miner og ethermine eller annen pool om du har 3000-serie Nvidia-kort. Ja, synes bare det er noe herk å ekstrakter filer, samt legge inn pool ogsånn.. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2021 2 minutes ago, Htc one fanboy said: Ja, synes bare det er noe herk å ekstrakter filer, samt legge inn pool ogsånn.. 1 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2021 Heftig fall på eth nå, var oppe i over 36k nok, nå 16k. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2021 Mange her inne som må dumpe skjermkort nå for å betale kredittkortene eller? Bare litt spøk, regner med at alle hamstrene her inne tjente inn alt de betalte relativt raskt Lenke til kommentar
Htc one fanboy Skrevet 19. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2021 Inntjeningen nå er jo helt latterlig. Takk gud for gas fee. 1 Lenke til kommentar
Mr.Green Skrevet 19. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2021 Forstår ikke helt.. leste tidligere idag at Bitcoinen var i "fritt fall".. I flere dager har Nicehash mineren vist meg den miner på rundt 100-130 EUR/month, Nå er den jo i full oppsving og miner jo bedre enn noen gang på over 300 EUR/month, og det er stigende i tillegg.. Hva er årsaken til at det plutselig ble mere å hente? Flere som har det sånn at det er økende profitt på daggerhashimoto? Det skulle jo ikke være tilfelle hvis det liksom gikk så dårlig med Bitcoin. Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 19. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2021 nesten 1 mill i måneden jo. 😂 Varer nok ikke mer enn et par timer Lenke til kommentar
rfm Skrevet 19. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2021 3 minutes ago, Mr.Green said: Forstår ikke helt.. leste tidligere idag at Bitcoinen var i "fritt fall".. I flere dager har Nicehash mineren vist meg den miner på rundt 100-130 EUR/month, Nå er den jo i full oppsving og miner jo bedre enn noen gang på over 300 EUR/month, og det er stigende i tillegg.. Hva er årsaken til at det plutselig ble mere å hente? Flere som har det sånn at det er økende profitt på daggerhashimoto? Det skulle jo ikke være tilfelle hvis det liksom gikk så dårlig med Bitcoin. ETH fees er 🚀 1 Lenke til kommentar
Mr.Green Skrevet 19. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2021 rfm skrev (4 minutter siden): ETH fees er 🚀 Det er helt latterlig inntjening nå.. Når jeg tok skjermbilde var det 321 EUR/month, bare nå.. noen minutter senere er det på over 600 EUR/month her!! Og jeg kjører bare ett 1080ti på 42 MH/S.... for meg blir det som å ha ett ekstra 3060ti i riggen helt for free.. Jeg bare håper ikke det er fordi folk nå dumper Bitcoinen elns. Så håper jeg det også varer nå med høyere inntjening utover Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 19. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2021 Det er bare midlertidig fordi mange dumper coins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå