KalleKanin Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Jeg er ikke helt inne i hva som styrer prisene på mining. Kan noen kort forklare hvorfor penga renner inn nå? (Selv om jeg miner for småpenger sammenlignet med et par andre her) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Mye transaksjoner, ser ut som noen store hvaler / institusjoner pumper inn store summer. Men det er bare mitt synspunkt på det hele. Plutselig kan prisen rase titalls % også, umulig å vite. Kan gå mot 10k også. Hinsides pris svingninger og stigning på crypto i det siste. 1 Lenke til kommentar
FatherPotato Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 BadCat skrev (57 minutter siden): ETH Expected daily earnings per 100 MH/s $ 27.01 0.00742 ETH Stemmer det der? Ligger fortsatt på 0.0035 eth dagen her. Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 FatherPotato skrev (8 minutter siden): Stemmer det der? Ligger fortsatt på 0.0035 eth dagen her. Ja det stemmer Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Jeg har begynt å lete etter tomt til en pengebinge à la Scrooge McDuck. 2 Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Switcha fra NH til t-rex mot eth nå som jeg fikk rig framen. Men jeg har jo foredelig mh nå? På cmd så står detr riktig hastinghet, men på nettsiden står det anderledes. Skal ha rundt 400, men den viser dette: Har egentlig bare brukt nh hele tiden, så er ikke så oppdatert når det gjelder mining mot pools. Sist jeg gjorde det var når jeg minet graft. 😛 Lenke til kommentar
Htc one fanboy Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 mERAZED skrev (1 minutt siden): Switcha fra NH til t-rex mot eth nå som jeg fikk rig framen. Men jeg har jo foredelig mh nå? På cmd så står detr riktig hastinghet, men på nettsiden står det anderledes. Skal ha rundt 400, men den viser dette: Har egentlig bare brukt nh hele tiden, så er ikke så oppdatert når det gjelder mining mot pools. Sist jeg gjorde det var når jeg minet graft. 😛 Kompis, du må addere de sammen 220+93,1+99,7=?? Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Just now, Htc one fanboy said: Kompis, du må addere de sammen 220+93,1+99,7=?? Yeah, da blir reported av minern riktig, men ikke current hashrate. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Målte litt med Ethermine og med ca 260 MH/s lå jeg på ca $3 i timen, så da blir det omtrent som de andre nevnt her Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 3 hours ago, BadCat said: ETH Expected daily earnings per 100 MH/s $ 27.01 0.00742 ETH måtte løpe og koble opp noen flere kort her 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Jeg måtte koble ned noen fordi vi skulle ha biff. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 MariusJS skrev (24 minutter siden): måtte løpe og koble opp noen flere kort her Det skulle jeg også gjort men alt av pc'er og rigger er koplet opp her, mangler bare risere som er en plass mellom her og Kina Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 (endret) Dere har ikke noe å gråte over. De nye kortene mine går i skytteltrafikk mellom midtnorge, østlandet og vestlandet takket være Postnord. Nå er de lastet opp igjen. Pakken kom ikke frem før kl 9 og den må være på plass kl 7 for å rekke utkjøring 7:20. Forsendelsen kom for sent og ble sendt 45 mil nedover i gokk. Langhus Dep 2021-05-07 15:51 Forsendelsen er lastet opp for videre transport. Endret 8. mai 2021 av BadCat Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 34 minutes ago, BadCat said: Jeg måtte koble ned noen fordi vi skulle ha biff. Kjøp grill 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 (endret) 1 minute ago, MariusJS said: Kjøp grill For mye vind her til slikt. Det er vel totalforbud også på grunn av tørt terreng. Endret 8. mai 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 (endret) Kjøpte en USB sandisk Extreme 360/480 mb/s usb og installerte Win 10 + 470.05 + Afterburner og NiceHash miner Får bare 43 MH/s på et 3060 non Ti mot 47/48 hvis jeg booter fra SSD. Ellers samme settings. Noen som har prøvd dette ? Jeg er bombesikker på at den hang på 3.0 kontroller. Satte virtuelt minne til min 4000 max 20000. Tanken var å kunne ha 470.05 til mining på usb sticken, og slippe å partisjonere hoved SSD...og da kan jeg ha siste WHQL driver på PC og game når jeg vil. ...men kanskje jeg kan partisjonere en sata ssd og se om jeg får samme rate der. Var bare litt irriterende. Jeg trodde ikke det ble skrevet noe særlig til disk ? Må jo være noe jeg har oversett Endret 8. mai 2021 av Karamell Lenke til kommentar
Jdyver Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 (endret) Hvor ser dere hvem pool som gir mest betalt? Bruker selv Phoenixminer, og har brukt 5_Ethereum-ethermine siden nyttår. Edit: Må man vente med å bytte pool til man har fått payout? Endret 8. mai 2021 av Jdyver Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Man må ikke vente, men man får eventuelt ikke payout før man gjør seg ferdig en annen gang. 2 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Opplever rejected shares på et 3070 kort.. til tross for at mem er satt ned til 1800 kommer det forsatt rejected shares-... kom over en video som forklarer at problemet ligger i at overklokkingen bør settes inn etter at tror det het dog fil eter eller annet har fått startet opp.. det finnes riktignok noen miner NBminer og trex der dette problemet er fikset... trex er noe en kan bruke i hiveos ja ? det ble nevnt i video at en fiks på problemet var å legge inn delay 40 før overklokkingen ble lagt inn etter boot, problemet da er at kortene kjører på full pupp innen overklokking settings blir lagt inn... kjørte mining riggen i over to uke uten en eneste rejected shares.. siste natta ramlet det inn 7-800 rejected shares på flere av kortene... gpu temp ligger alle på 36-44 grader, så jeg mistenker da at det ikke er overklokkingen som er problemet hos meg da jeg ligger på 58-60,4 MH/s på 3060TI og 3070.. Hva tenker dere ? bruker hiveos oppdatert til siste versjon og lagt inn siste stable nvidia driver, bruker etherminer på hiveos burde kanskje bytte til trex ? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 idleman_2 skrev (6 timer siden): Opplever rejected shares på et 3070 kort.. til tross for at mem er satt ned til 1800 kommer det forsatt rejected shares-... kom over en video som forklarer at problemet ligger i at overklokkingen bør settes inn etter at tror det het dog fil eter eller annet har fått startet opp.. det finnes riktignok noen miner NBminer og trex der dette problemet er fikset... trex er noe en kan bruke i hiveos ja ? det ble nevnt i video at en fiks på problemet var å legge inn delay 40 før overklokkingen ble lagt inn etter boot, problemet da er at kortene kjører på full pupp innen overklokking settings blir lagt inn... kjørte mining riggen i over to uke uten en eneste rejected shares.. siste natta ramlet det inn 7-800 rejected shares på flere av kortene... gpu temp ligger alle på 36-44 grader, så jeg mistenker da at det ikke er overklokkingen som er problemet hos meg da jeg ligger på 58-60,4 MH/s på 3060TI og 3070.. Hva tenker dere ? bruker hiveos oppdatert til siste versjon og lagt inn siste stable nvidia driver, bruker etherminer på hiveos burde kanskje bytte til trex ? Har brukt T-Rex hele tiden her, funker gull det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå