Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg antar at man kan trekke fra avgifter ved sending, salg og uttak når man beregner inntekt. Hvordan fører dere? Dette virker mer omfattende enn jeg først tenkte. Jeg har forenklet det litt nå ved å mine rett til der jeg skal gjøre uttak.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
MariusJS skrev (5 timer siden):

Du sparer nok en fee, men du eksponerer deg for at miraiex går konk

Dette gjelder alle kryptobørser. Skal man ha pengene inn på bankkonto i NOK er Miraiex et godt alternativ. Skal man HODLe Etheren kan man plassere pengene i en MEW.

Lenke til kommentar
Cowboystrekk skrev (4 minutter siden):

Transaksjon ved å flytte til Miraiex, så ny kostnad ved å konvertere eth til kroner så gebyr ved uttak. Utbetaler du eth til miraiex hopper du over et ledd og sitter igjen med litt mer.

Enig der, men synes 5-10% gebyr med MEW hørtes mye ut. Veldig små beløp som overføres da?

Lenke til kommentar

Er dette ok?

3080 Tuf OC

GPU memory junction temp 104-106 når viftene går på 78%. Setter jeg vifter på 100% går temp ned til 96-98 grader. Men maskinen står på soverommet, så vil helst ikke ha mere støy en 78%
Med memory på 1050mhz sa det stopp, derfor kjører jeg 1000mhz 

image.thumb.png.6152854d54171b01fc17a3db17980d9c.png

Endret av JFM
Lenke til kommentar
JFM skrev (30 minutter siden):

Er dette ok?

3080 Tuf OC

GPU memory junction temp 104-106 når viftene går på 78%. Setter jeg vifter på 100% går temp ned til 96-98 grader. Men maskinen står på soverommet, så vil helst ikke ha mere støy en 78%
Med memory på 1050mhz sa det stopp, derfor kjører jeg 1000mhz 

image.thumb.png.6152854d54171b01fc17a3db17980d9c.png

Prøv undervolt med flat kurve fra 731mv og 1000MHz, det får ned forbruket og tempen litt, ville justert ned vram OC litt og, dryg temp det der.

Lenke til kommentar
Cowboystrekk skrev (2 minutter siden):

Prøv undervolt med flat kurve fra 731mv og 1000MHz, det får ned forbruket og tempen litt, ville justert ned vram OC litt og, dryg temp det der.

Skjønner ikke helt hvordan jeg gjør for å få den flat

Lenke til kommentar
JFM skrev (6 minutter siden):

Skjønner ikke helt hvordan jeg gjør for å få den flat

Merk et hvilket som helst punkt på kurva og hold inn alt. Dra den ned til punktet lengst til høyre ligger på ca 1000MHz, dra så opp punktet på 731mv til 1000MHz, kurva blir da flat fra 731mv og utover. Under 731mv så klokker vram ned.

Lenke til kommentar
Cowboystrekk skrev (8 minutter siden):

Merk et hvilket som helst punkt på kurva og hold inn alt. Dra den ned til punktet lengst til høyre ligger på ca 1000MHz, dra så opp punktet på 731mv til 1000MHz, kurva blir da flat fra 731mv og utover. Under 731mv så klokker vram ned.

Sånn var det ja. Men dette påvirker vell kun strømforbruk? Forbruket gikk ned til 221w.
Hastigheten på miningen gikk ned 2-3 MH/s

Hva gjør jeg med temperatur på vram? Å sette lavere enn 1000mhz er vel "taps-prosjekt" ifht hastighet på miningen?

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Just now, mozaix said:

Pass på hvis du miner direkte til en wallet på exchange. F.eks. Coinbase støtter det ikke og man risikerer at man ikke får noe payout fra pool. Det er i allefall hva Coinbase selv skriver på sine sider.

Dette har vel med at wallet adresse endres fra tid til annen om jeg ikke tar feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...