aldom Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 Hva er gode alternativer til nicehash? Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 aldom skrev (3 minutter siden): Hva er gode alternativer til nicehash? Ethermine & hiveos 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 Ephrus skrev (8 minutter siden): Ethermine & hiveos https://hiveon.net/ mener du vel. Lenke til kommentar
The_Viper Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 Når er det vanlig at man får payout? Hvor mye må jeg ha minet før det skjer? Miner ETH og bruker Phoenixminer. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 The_Viper skrev (Akkurat nå): Når er det vanlig at man får payout? Hvor mye må jeg ha minet før det skjer? Miner ETH og bruker Phoenixminer. Hos Etethermine er det mellom 7 og 14 dager. Lenke til kommentar
aldom Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 Hvor lenge kan det ta før statistikken dukker opp på Ethermine? Phoenixminer har stått å putret i overkant av en time nå uten at noe vises på nettsida. Lenke til kommentar
The_Viper Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 Hvor mye tror dere jeg kan overklokke minnet? Akkurat nå ligger det på +1200 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 Mining er ikke en sommeraktivitet 😕 Nesten umulig å arbeide i denne sinnssvake varmen. Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 justus skrev (5 timer siden): Nicehash er terrible.. Det gir verre payouts enn alle andre da du i praksis leier ut utstyret ditt for at noen andre skal mine på det. For ikke å si de sikkerhetsmessige svakhetene dette medfører. Har vært flere shady episoder, blandt annet med nicehash og phoenixminer. Styr unna er mitt tips. phoenixminer shady? Det var vel et rykte satt ut i live av folka bak nicehash som senere har vist seg å være tull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 6 minutes ago, freddy85 said: phoenixminer shady? Det var vel et rykte satt ut i live av folka bak nicehash som senere har vist seg å være tull. Ikke phoenixminer direkte.. men saken som omhandlet nicehash sin behandlig av og med phoenixminer Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 BadCat skrev (18 minutter siden): Mining er ikke en sommeraktivitet 😕 Nesten umulig å arbeide i denne sinnssvake varmen. Har du ikke egne rom til riggene? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 The_Viper skrev (35 minutter siden): Hvor mye tror dere jeg kan overklokke minnet? Akkurat nå ligger det på +1200 Du bør overklokke minst mulig, cluet er jo å få mest mulig mh/s ved hjelp av minst mulig strøm, prøv å still core clock til -502, Power limit til rundt 50-60. Og se deretter hvor mye du får, ta det ellers stegvis +5 i slengen. Bør ligge på rundt 60-62Mh/s og 110-120w når alt er fintunet, litt avhengig av hvilket kort du har. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 3 hours ago, aldom said: Hva er gode alternativer til nicehash? Flexpool Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 (endret) 27 minutes ago, kremt said: Flexpool Minumum 0.05eth payout threshold der da. Tar litt tid om man ikke har så heftig hardware 😅 selv minet i 2 uker der nå og må enda mine 2 til for å få første utbetaling. Før den tid brukte jeg Unminable og utbetaling i doge, men det var før verdien på doge steg i taket så spørs om det er lønnsomt nå lenger. Unminable bruker og PheonixMiner, men man kan bruke andre om ønskelig. Endret 18. april 2021 av Complexity Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 27 minutes ago, Dragonlove said: Har du ikke egne rom til riggene? Ei stund hadde jeg det. Lenke til kommentar
rfm Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 (endret) EKWB backplate og deres thermal pads, 103-105Mh og Tjunction på 100C. Annars stock (3090 Tuf). Lurer på om man skal tenke på å bytte thermal padsen. Leser jo folk som har 125Mh og 102C. Edit: kanskje skal sette inn en vifte først 😄 Endret 18. april 2021 av rfm Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 Just now, rfm said: EKWB backplate og deres thermal pads, 103-105Mh og Tjunction på 100C. Annars stock (3090 Tuf). Lurer på om man skal tenke på å bytte thermal padsen. Leser jo folk som har 125Mh og 102C Thermal pads som EKWB sender med sine vannblokker og bakplater er bare 3,5 w/mK har jeg fått vite.. så mulig lurt å skaffe 12+ w/mK pads et annet sted Lenke til kommentar
rfm Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 1 minute ago, idleman_2 said: Thermal pads som EKWB sender med sine vannblokker og bakplater er bare 3,5 w/mK har jeg fått vite.. så mulig lurt å skaffe 12+ w/mK pads et annet sted Fan da, har tagit mange timer dette. Majoriteten av tiden har kids vært fikse tubing. Men kjøpe inn bedre pads fra Ali eller noe kanskje man skal gjøre. Gidder ikke å demontere datorn på en stund. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 (endret) 2 minutes ago, rfm said: Fan da, har tagit mange timer dette. Majoriteten av tiden har kids vært fikse tubing. Men kjøpe inn bedre pads fra Ali eller noe kanskje man skal gjøre. Gidder ikke å demontere datorn på en stund. Fikk iallefall svar om hva slags pads EKWB sender med blokkene sine på ekwb facebook sidene, du kan søke der ? Greit å vite dette, neste gang du skal fikse noe, bytte pads eller noe.. viser jo seg at thermal pads blir dårligere med tiden og må ta en service innimellom ser det ut til Endret 18. april 2021 av idleman_2 Lenke til kommentar
rfm Skrevet 18. april 2021 Rapporter Del Skrevet 18. april 2021 6 minutes ago, idleman_2 said: Fikk iallefall svar om hva slags pads EKWB sender med blokkene sine på ekwb facebook sidene, du kan søke der ? Greit å vite dette, neste gang du skal fikse noe, bytte pads eller noe.. viser jo seg at thermal pads blir dårligere med tiden og må ta en service innimellom ser det ut til Ja takk for infon. Bytter nok om noe måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå