Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.

Anbefalte innlegg

4 hours ago, Dragonlove said:

Hei, får rundt 60MH/s her og, mine settings er Core Clock -502, Memory Clock 1300, Power Limit 65

Har også ca 129w og temp på rundt 68 grader, er ikke bekymret for noe som helst egentlig, men Acer Pc'n jeg har stående med 3070 kort i ligger vel på 109w og ca 60 grader, så om det er HP eller hva det vet jeg ikke, men jeg skal ta kortene ut av de 5 pc'ene jeg har å putte de i en rigg så får vi se om det blir bedre.

Takk, +60.80/MH/s og temp 68/69 med de innstillingene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
/ɡruːt/ skrev (5 minutter siden):

KFA2 rtx 3070 (1-Click OC)

Supert viss noen kunne delt hashrate/clock/pw.
Har to stk som ikke er tatt ut av esken og vurderer å bygge min første rig eller selge.

Alle 3060ti og 3070 jeg har testet klarer 61MHs eller mer på rundt 120watt. 

Får et slikt KFA på mandag som regner med skal klare det samme. 👍

Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (13 minutter siden):
Strix 3060 TI -> 61.91 MH/s
instillinger Fan 60%  core -300 mem 2800  PL 125W

Er hva jeg får ut av kortet uten å få invalid share/rejected.
Innafor ?

er vel greitt nok det, men du sier ikke hvilket merke det er på kortet og hva er Power limit på?

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Dragonlove said:

Pover Limit = 50, 65, 70 osv... Bruker du Hiveos kanskje? Tenkte om du brukte Win og Msi Afterburner.

Hvor mye ram trenger jeg på mining hovedkort  om jeg kjører windows   istedenfor hiveos?

Virker som  hiveos har vært ustabil til meg...  99,98% accepted shares på 3 døgn...  reboot  og det går rett i søppelbøtta igjen

Vet jo ikke om det er ram som throttler..  skrudde ram fra 2800 til 2600   fortsatt tapte shares eller om det er noe annet

Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (2 minutter siden):

Hvor mye ram trenger jeg på mining hovedkort  om jeg kjører windows   istedenfor hiveos?

Virker som  hiveos har vært ustabil til meg...  99,98% accepted shares på 3 døgn...  reboot  og det går rett i søppelbøtta igjen

Vet jo ikke om det er ram som throttler..  skrudde ram fra 2800 til 2600   fortsatt tapte shares eller om det er noe annet

Ikke så mye, har 2 4Gb brikker i min rig, men hadde sikkert vært nok  med bare 2Gb også. Satte bare i de brikkene da jeg hadde liggende uansett.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (6 minutter siden):

Du klokker nok minne for høyt. Prøv 1000mhz Windows / 2000mhz HiveOS

Lenke til kommentar
28 minutes ago, Dragonlove said:

Ikke så mye, har 2 4Gb brikker i min rig, men hadde sikkert vært nok  med bare 2Gb også. Satte bare i de brikkene da jeg hadde liggende uansett.

Hvilken windows versjon bruker du ?

En sånn forenkla install versjon for nettbrett/tablets ?

Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (Akkurat nå):

Hvilken windows versjon bruker du ?

En sånn forenkla install versjon for nettbrett/tablets ?

Nei sorry, jeg har hiveos på riggen, jeg mangler risere jeg også så får ikke satt den opp ennda, men har lurt litt på å kjøpe sånn billige Win lisenser hos G2am Kingpin eller liknende sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...