idleman_2 Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Ferdig montert ramma.. ikke noe problem, eneste var vel om det skulle være 4 korte i bunn.. men da ville jeg mangle en kort over PSU.. så da ble det 3 korte i bunn.. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 funker det å putte 6 pin power pcie inn på en 8 pin pcie power kontakt ? Hvis en har 6 pin fra psu å putte denne inn på en 8 pin til 2 x 6+2 Om en kan droppe å bruke 6 -> 8 pin overgang ? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Vanskelig å fatte hva du mener. Lenke til kommentar
Le_Chuck Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Noen i Trondheimsområdet som har noen ekstra risere liggende. Fikk plutselig inn flere kort tidligere enn ventet, og bestillingen fra Kina vet man jo aldri når dukker opp. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 1 hour ago, BadCat said: Nå har jeg fått mye throttle her. Bare sorgen med 3080 Antar du allerede har sett denne, men for evt andre som har samme problemet: Her Gigabyte kort. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Noen som vet hvor man kan få tak i sånn billig hdmi dummy plugg i norge for å mine med 3060? Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 (endret) Quickcraft skrev (19 minutter siden): Noen som vet hvor man kan få tak i sånn billig hdmi dummy plugg i norge for å mine med 3060? Ser ut til at digital impuls har det. Google er din beste venn 😃 Endret 19. mars 2021 av Ephrus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Hvilken 3070 støyer minst? 3070 gaming trio eller 3070 suprim x? Har begge to uåpna på bordet her men har bare plass til den ene.. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 justus skrev (20 minutter siden): Hvilken 3070 støyer minst? 3070 gaming trio eller 3070 suprim x? Har begge to uåpna på bordet her men har bare plass til den ene.. Suprim 3070 miner med vifta avslått omtrent. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 idleman_2 skrev (12 timer siden): Ferdig montert ramma.. ikke noe problem, eneste var vel om det skulle være 4 korte i bunn.. men da ville jeg mangle en kort over PSU.. så da ble det 3 korte i bunn.. Hvilken ramme kjøpte du? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Noen som bruker nano ledger her og er dere fornøyd? Noen fordeler fremfor Exodus som jeg nå bruker? I mitt hode høres det mye tryggere ut, men jeg har egentlig ikke peil 😛 Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Er vel kanskje teknisk sett tryggere såfremt du ikke mister den.... Så første spørsmål blir vel da, mister du ofte småting som minnepinner? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 4 minutes ago, Cardinal said: Så første spørsmål blir vel da, mister du ofte småting som minnepinner? Er vel slik at selv om du mister den så er det ikke noe problem å gjenopprette med "safe words" Men nei, pleier ikke miste minnepenner 😛 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 idleman_2 skrev (14 timer siden): Ferdig montert ramma.. ikke noe problem, eneste var vel om det skulle være 4 korte i bunn.. men da ville jeg mangle en kort over PSU.. så da ble det 3 korte i bunn.. Fikk fyrt i gang min rigg i går, mangler risere foreløpig så har ikke montert kort. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Det ser mer ut som en tvilsom nattklubb i Øst-Europa 2 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 BadCat skrev (1 minutt siden): Det ser mer ut som en tvilsom nattklubb i Øst-Europa Hehe 😂 hadde ikke trengt blå farge på viftene, men de var billige å ikke alt for mye støy faktisk, men det betyr nå uansett ikke så mye, riggen skal flyttes ned i kjelleren uansett når alt er montert. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 26 minutes ago, Dragonlove said: Hehe 😂 hadde ikke trengt blå farge på viftene, men de var billige å ikke alt for mye støy faktisk, men det betyr nå uansett ikke så mye, riggen skal flyttes ned i kjelleren uansett når alt er montert. Blir vel bare enda mer øst europa nattklubb følelse da Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 (endret) Nicehash er enkelt og greit, men hvis det er en liten hickup som gjør at mineren (QuickMiner i mitt tilfelle) må starte på nytt så hjelper det ikke at du har lagret konfigurasjonen du hadde i OCTune. Og du kan ikke gjøre noen OCTune endringer gjennom nettsiden, så hvis du er borte fra maskinen... Så blir det 100% viftehastighet og default settings. Skal ikke klage for mye med tanke på 115 MH/s gjennomsnitt på 305W, men hvor lenge klarer viftene å kjøre full guffe før de tar kvelden? Edit: ser nå at jeg har gjort litt feil (slo aldri av preset): https://www.nicehash.com/blog/post/how-to-set-custom-overclocks-preset-in-nicehash-quickminer Endret 19. mars 2021 av TemporalFracture Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 7 måneder å få igjen pengene med 3070 Suprim til 11k. Det er hvis lønnsomheten holder seg. Er det vits? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Bruker du fremdeles NiceHash etter den siste fadesen i tillegg til at det gjør merkelige ting på PC-en din og er utviklet av kriminelle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå