Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MariusJS skrev (22 minutter siden):

Å pelle av papiret på plexi driten på iwill riggene er nesten mer satisfying når man får av en stor remse om gangen enn det å få inn ordre på GPUer

Jeg brukte vel 30 min på hovedkort plexien 😜 Men utrolig tilfredsstillende når man får av hele i ett flak.

Lenke til kommentar
9 minutes ago, knopflerbruce said:

Har hatt svetting på Gigabyte 3070 og. Men de kjører nå enn så lenge.

Er det forresten noe poeng i å matche kort fra samme generasjon? Jeg prøver å unngå for mye spread, men ting settes jo bare opp når det kommer. Står liksom et par 3070 innimellom Turing på samme rigger.

Spiller ingen rolle for mining, man skal helst kjøre kortene på 1x pcie gen 2.0

Lenke til kommentar

Har fulgt lite med på 3060 siden jeg har tenkt at jeg er "ferdigbestilt," men hvilke(t) kort anbefales om jeg skal ha to stk til å sette til mining i mors PC? Pris vs kvalitet. Billigste rig er jo den man ikke trenger å kjøpe deler til (utenom GPU) :)

Lenke til kommentar
KjellV skrev (21 minutter siden):

Har fulgt lite med på 3060 siden jeg har tenkt at jeg er "ferdigbestilt," men hvilke(t) kort anbefales om jeg skal ha to stk til å sette til mining i mors PC? Pris vs kvalitet. Billigste rig er jo den man ikke trenger å kjøpe deler til (utenom GPU) :)

3060 12GB er bare unlocked til 1 kort pr pc på eth, så om du skal ha 2 kort må du vel minst ha ett 3060ti

Lenke til kommentar
13 minutes ago, muuha said:

3060 12GB er bare unlocked til 1 kort pr pc på eth, så om du skal ha 2 kort må du vel minst ha ett 3060ti

Ikke ifølge Brandon Coin. To 3060 fungerer unlocked sålenge de står i hovedkortet med minimum x8 lanes og begge har enten skjerm eller dummy plug i seg.

Lenke til kommentar
Cardinal skrev (1 minutt siden):

Ikke ifølge Brandon Coin. To 3060 fungerer unlocked sålenge de står i hovedkortet med minimum x8 lanes og begge har enten skjerm eller dummy plug i seg.

mors pc har vel neppe det :)

Lenke til kommentar
Cardinal skrev (25 minutter siden):

Hmm kan jeg bruke mitt gamle Asus P8Z77-V Deluxe da? det har 2 x PCIe 3.0 x16

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...