Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, idleman_2 said:

Lenge har du testa disse ? en kan på et kort med 11 stk pcie x1  i teorien kunne ha 44 gpu kort på disse ?

Ca 30 min akkurat nå, hadde ett i drift noen dager tidligere, men windows likte det ikke helt, ser mye mer stabilt ut på linux.

Du er nok fortsatt begrenset til PCIe lanes på CPU vil jeg anta, så fortsatt maks 16 kort, men du åpner plutselig opp mulighetene på mange hovedkort :)

Lenke til kommentar
1 minute ago, MariusJS said:

Ca 30 min akkurat nå, hadde ett i drift noen dager tidligere, men windows likte det ikke helt, ser mye mer stabilt ut på linux.

Du er nok fortsatt begrenset til PCIe lanes på CPU vil jeg anta, så fortsatt maks 16 kort, men du åpner plutselig opp mulighetene på mange hovedkort :)

tror ikke det går på antall pcie lanes  cpu støtter.. blir vel mere å betrakte som pcie 'switch' på en måte at 4 stk gpu deler på 1x pcie lane

Lenke til kommentar
Ephrus skrev (25 minutter siden):

Så du greier å få plass til ett kort nederst,  mtp alle kablene der nede?

Var fagtisk ingen problem de interne usb 2 er veldig fleksible. Så at de ikke ble klemt heller :)

MariusJS skrev (16 minutter siden):

Sikker på at du har nok vifter?

Må til for å få sirkulasjon på lav rpm og glass siden montert. Men ja, trenger en vifte til direkte over ram brikkene også. 🤣

Lenke til kommentar
Sarasin skrev (21 minutter siden):

Noen som i korte (og enkle?) trekk har lyst til å forklare meg dette med ETH 2.0? Er det noe man kan være med på? Er det noe man burde være med på?

Jeg spør her på forumet, for da kanskje jeg får forståelige svar ;)

Du kan stake ETH coins å få renter. Det krevers dog minimum 32 ETH for å stake. Første fase kan ta opptil 2 år. ETH du staker er låst i denne perioden. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...