muuha Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Pc Lynet skrev (5 minutter siden): Går det bra tjener du mer enn på mining. Går det dårlig taper du mer. High risk, high reward. ville helst gjøre begge deler. Men jeg har et prosenttall av totale investeringer som jeg har satt som max for risiko investeringer som jeg prøver holde meg under.. 1 Lenke til kommentar
Jdyver Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Noen som har prøvd å sette en rigg ute i en bod eller garasje over tid? Eller er dette 100% døden pga fukt? Da tenker jeg mere på at jeg ikke kan ha riggen inne nå det begynner bli varmt Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Jdyver skrev (3 minutter siden): Noen som har prøvd å sette en rigg ute i en bod eller garasje over tid? Eller er dette 100% døden pga fukt? Da tenker jeg mere på at jeg ikke kan ha riggen inne nå det begynner bli varmt Bør gå fint det, om det er trevegger og skikkelig tak, gjerne takpapp. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) Re: Phoenix Miner saken: Se inlegg til PhoenixMiner her: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2647654.8300 Vil si det er rimelig klart, jeg vil holde meg langt unna NiceHash!! Endret 9. mars 2021 av Cardinal 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Cardinal skrev (5 minutter siden): Re: Phoenix Miner saken: Se inlegg til PhoenixMiner her: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2647654.8300 Vil si det er rimelig klart, jeg vil holde meg langt unna NiceHash!! Gidder ikke lese alt nå, men det var Nicehash som ropte ulv ulv når det ikke var noe å rope for? Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) Quote So, what exactly happened? This is pure speculation at this point but given all the information before, we can think of two scenarios: best and worst. The truth is probably somewhere between them. Best case scenario: NiceHash were not especially concerned when our MEGA accounts were deleted, but instead saw this as an opportunity to start smear campaign against us, hoping that their users will stop using our miner, and switch to theirs instead. They were probably encouraged by the fact that we weren't online for more than a month, and hoped that we would just disappear like Claymore before, and they would be able to spew whatever BS they want without any opposition from us. When we surfaced online, they first panicked that we may somehow prevent our users from mining on NiceHash as retaliation. A couple hours later, when they saw no such retaliation, the tone of djeZo messages quickly switched from apologetic to confrontational. At that point, they probably decided to just go all in, and continue spewing BS "because we can't be sure about PhoenixMiner's identity". Worst case scenario: The whole MEGA mining software purge was initiated by complains and take down notices from NiceHash themselves. After that, this scenario is pretty much identical to the one above. However, the burning desire of NiceHash to reveal our identities, even if it is only to them, is quite disturbing. Maybe they just want to dug up some dirt on us (good luck with that!), but maybe they want to do something much more sinister. Jeg ville tippe det er Worst case som er korrekt men mulig jeg er for paranoid.... Endret 9. mars 2021 av Cardinal 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Nicehash er visst startet av en tidligere cyberkriminell. Jaja fikk tatt vårrengjøring på pcen 😜 og T-Rex Miner fungerer bedre for meg. Sitat NiceHash's founder Matjaž Škorjanc is a creator of malware Mariposa botnet, which infected over 1 million computers with Butterfly (mariposa in Spanish) Bot. The goal of Butterfly Bot was to install itself on an uninfected PC, monitoring activity for passwords, bank credentials and credit cards. Slovenian police arrested Matjaž on charges of distributing the malware in 2010. Matjaž was found guilty and had served four years and ten months in a Slovenian prison. On June 5, 2019, US law enforcement opened a case in the operations of the Mariposa (Butterfly Bot, BFBOT) malware gang.[13] FBI has moved forward with new charges and arrest warrants against four suspects including Matjaž Škorjanc.[14] https://en.wikipedia.org/wiki/NiceHash Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) Pc Lynet skrev (6 minutter siden): Nicehash er visst startet av en tidligere cyberkriminell. Jaja fikk tatt vårrengjøring på pcen 😜 og T-Rex Miner fungerer bedre for meg. https://en.wikipedia.org/wiki/NiceHash Bruker pc kun til mining er ikke logget inn på noe som helst, men er det nok å installere windows på nytt da eller? Men dette ser jo ut til å gjelde Nicehash sin egen miner. Endret 9. mars 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Dragonlove skrev (4 minutter siden): Bruker pc kun til mining er ikke logget inn på noe som helst, men er det nok å installere windows på nytt da eller? Men dette ser jo ut til å gjelde Nicehash sin egen miner. Så lenge man ikke har lastet ned Phoenix Miner via Nicehash bør det gå greit. Lenke til kommentar
Agnes i sengA Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Gledens dag! Pakke med PCIe risers ankom i dag, og 3070 Strix OC ble sendt fra proshop. Når det ikke er plass så må man improvisere 😅 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Pc Lynet skrev (Akkurat nå): Så lenge man ikke har lastet ned Phoenix Miner via Nicehash bør det gå greit. Nei, den har jeg lastet ned fra linken Kryptodebunker la ut her på forumet men er nå uansett over på T-Rex nå Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Agnes i sengA skrev (1 minutt siden): Gledens dag! Pakke med PCIe risers ankom i dag, og 3070 Strix OC ble sendt fra proshop. Når det ikke er plass så må man improvisere 😅 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Dragonlove skrev (1 minutt siden): Nei, den har jeg lastet ned fra linken Kryptodebunker la ut her på forumet men er nå uansett over på T-Rex nå Det var den offisielle linken så da skal det ikke være noen fare. 1 Lenke til kommentar
Agnes i sengA Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Ser ut som 3060Ti fra proshop er rett rundt hjørnet ❤️ Antar det er normalt med rødt lys på riser? Alt fungerer som det skal. Kjøpt fra iwill Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) Agnes i sengA skrev (1 minutt siden): Antar det er normalt med rødt lys på riser? Alt fungerer som det skal. Kjøpt fra iwill Mine fra Kina lyser både rødt og blått. Endret 9. mars 2021 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 @Le_Chuck Jeg bruker LC-Power LC1800 V2.31 Mining Edition 1800W men den er umulig å få tak i nå. https://www.iwill.no/iwill-m-2000-2000w-psu-atx 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Rammer på lager hos Iwill, de er noe herk å montere men veldig solide når man først får de samme i rett rekkefølge. https://www.iwill.no/iwill-80s-miningrig-for-opp-til-8-doble-gpuer-stackable https://www.iwill.no/iwill-120s-miningrig-for-opp-til-12-doble-gpuer-stackable 1 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) Det er jo litt vel stive priser... på de rammene. Men ser ikke ut yil de har hovedkort for 12 stk inne eller forventer flere Endret 9. mars 2021 av Ephrus Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Just now, Ephrus said: Det er jo litt vel stive priser... på de rammene Koster en formue å sende større ting fra kina nå... Shipping pr ramme på ebay og aliexpress er på rundt 100 USD 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Hei, Jeg ønsker å installere HiveOS på SSD. MÅ jeg da ha en slik adapter eller kan jeg formatere og installere HiveOS på selve riggen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå