BadCat Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) Hvis NVIDIA nerfer fremtidige kort blir det viktig å kjøpe opp alt og mine alternativt. Quote Matthew 25:29 For everyone who has will be given more, and he will have an abundance. But the one who does not have, even what he has will be taken away from him. Endret 9. mars 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Le_Chuck Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Vurderer denne som ekstra psu til 2x3060 + 2x3070. Har sett flere billigere psuer med 4xpcie, men disse kommer da som 2x2pcie, og det blir kanskje mye med 3060+3070 på en kabel? Noen som vet om alle de 4 utgangene til venstre kan brukes som pcie til gpu? Lenke til kommentar
muuha Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 går så himla treigt å få in cash til miraiex, så passet litt dårlig at kursen stiger! I tillegg solgte jeg riggen min med 4x3070 for 55k på finn i går Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Ligger på rundt 54 + Mhs med 3080 i lolminer. Hvordan øker jeg dette? Har undervolta kortet mitt litt, men ikke så mye. Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) Quakecry skrev (24 minutter siden): Ligger på rundt 54 + Mhs med 3080 i lolminer. Hvordan øker jeg dette? Har undervolta kortet mitt litt, men ikke så mye. Afterburner og øk minnet til 1200 & senk power limit til 70% Endret 9. mars 2021 av Ephrus 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) 6 hours ago, Le_Chuck said: Vurderer denne som ekstra psu til 2x3060 + 2x3070. Har sett flere billigere psuer med 4xpcie, men disse kommer da som 2x2pcie, og det blir kanskje mye med 3060+3070 på en kabel? Noen som vet om alle de 4 utgangene til venstre kan brukes som pcie til gpu? Velg noe bedre og med flere utganger. Endret 9. mars 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Le_Chuck Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 BadCat skrev (22 minutter siden): Velg noe bedre og med flere utganger. Setter pris på link hvis du har noen gode forslag til mitt setup:) Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Rm1000x er ett rksempel 5 eller 6 utganger om jeg husker riktig Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 6 hours ago, Le_Chuck said: Vurderer denne som ekstra psu til 2x3060 + 2x3070. Har sett flere billigere psuer med 4xpcie, men disse kommer da som 2x2pcie, og det blir kanskje mye med 3060+3070 på en kabel? Noen som vet om alle de 4 utgangene til venstre kan brukes som pcie til gpu? Hvordan hadde du tenkt å powere riserne med den der? Lenke til kommentar
Le_Chuck Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) MariusJS skrev (9 minutter siden): Hvordan hadde du tenkt å powere riserne med den der? Kan jeg ikke bruke 4-pin til det? Er 4x4-pin. Evt 15-pin Ata? Endret 9. mars 2021 av Le_Chuck Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 3 minutes ago, Le_Chuck said: Kan jeg ikke bruke 4-pin til det? Er 4x4-pin. Evt 15-pin Ata? 4 pin aka molex funker, men SATA er å be om at ting tar fyr 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) T-Rex Miner guide: https://github.com/trexminer/T-Rex/releases Pakk ut zip filen og finn bat filen for din coin og pool Høyreklikk og velg rediger med notisblokk endre det som står i fet skrift. Lagre og dobbeltklikk på bat filen. Sitat t-rex.exe -a ethash -o stratum+tcp://eu1.ethermine.org:4444 -u "din wallet adresse" -p x -w Navn_på_din_rigg pause Endret 9. mars 2021 av Pc Lynet 2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Pc Lynet skrev (9 minutter siden): T-Rex Miner guide: https://github.com/trexminer/T-Rex/releases Pakk ut zip filen og finn bat filen for din coin og pool Høyreklikk og velg rediger med notisblokk endre det som står i fet skrift. Lagre og dobbeltklikk på bat filen. Hvordan finner man den poolen som gir best utbytte egentlig? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Dragonlove skrev (1 minutt siden): Hvordan finner man den poolen som gir best utbytte egentlig? Det vil alltid variere, men det er liten forskjell i praksis. Ethermine eller Hiveon anbefaler jeg. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Pc Lynet skrev (1 minutt siden): Det vil alltid variere, men det er liten forskjell i praksis. Ethermine eller Hiveon anbefaler jeg. Ok, ja det er Ethermine jeg har vært hos siden dag en, gikk litt opp når jeg byttet til T-rex, ser jeg ligger på rundt 61-62 MH/s med skjermen på iallefall. Lenke til kommentar
muuha Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 kjenner at underbevisstheten min allerede er på jakt etter nye skjermkort etter å ha solgt riggen tidligere i dag.. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 muuha skrev (Akkurat nå): kjenner at underbevisstheten min allerede er på jakt etter nye skjermkort etter å ha solgt riggen tidligere i dag.. Det blir enten det lureste du har gjort eller det dummeste. Fasit får vi om 3-4 måneder. Enten er Bitcoin nærmere 100k eller 10k. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Pc Lynet skrev (Akkurat nå): Det blir enten det lureste du har gjort eller det dummeste. Fasit får vi om 3-4 måneder. Enten er Bitcoin nærmere 100k eller 10k. Tja, jeg kommer nå uansett til å spytte inn noe cash i bitcoin hver måned, ser på det som en langtidsinvestering, dessuten er det penger jeg har råd til å tape om det skulle gå adundas. 1 Lenke til kommentar
muuha Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Pc Lynet skrev (Akkurat nå): Det blir enten det lureste du har gjort eller det dummeste. Fasit får vi om 3-4 måneder. Enten er Bitcoin nærmere 100k eller 10k. vel, jeg kjøpte eth og btc direkte for 65% av salgsummen så vil jo få med meg opp og nedturer. 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 muuha skrev (Akkurat nå): vel, jeg kjøpte eth og btc direkte for 65% av salgsummen så vil jo få med meg opp og nedturer. Går det bra tjener du mer enn på mining. Går det dårlig taper du mer. High risk, high reward. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå