kremt Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 Så en annen post nå der det hele er tonet litt ned. Ser ut som nicehash blåser opp denne situasjonen ganske mye. Flere minere har blitt fjernet fra mega, det er ikke noe unikt ved phoenix. Men, det KAN sirkulere falske filer der ute, så dersom man laster ned nå kan det være litt mer farlig. 1 Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 kremt skrev (3 timer siden): Rykter går om at phoenix miner er scam, flere hørt det? Huff. Jeg har brukt Phoenix på hovedmaskinen. Håper virkelig at jeg slipper å installere Windows på nytt. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 du kan jo sjekke sha 256 og se om du har lastet ned en falsk versjon Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 Det er ikke en falsk versjon, men om jeg forstår det som står på Nicehash riktig, så bør en reinstallere uansett. Tror jeg venter litt og ser hvordan saken utvikler seg. Har jo ikke noe viktig på maskinen uansett. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 Fin måte for Nicehash å få folk over på sin miner. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 Så hva tror folk om fremtiden innen mining for den vanlige mann i gata, å mine med gpu's ? Er det høy risiko å ivestere i utstyr nå med kommende EIP 1559 ? Lenke til kommentar
muuha Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 idleman_2 skrev (15 minutter siden): Så hva tror folk om fremtiden innen mining for den vanlige mann i gata, å mine med gpu's ? Er det høy risiko å ivestere i utstyr nå med kommende EIP 1559 ? du vil nok aldri klare tjene det inn på ethereum alene, så da må du mine andre coins (conflux,ravencoin) når ethereum ikke er lønnsomt mere. ikke kjøp noe som ikke har gjensalgsverdi til gamers, altså kun nyeste generasjon rtx kort Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 5 minutes ago, muuha said: du vil nok aldri klare tjene det inn på ethereum alene, så da må du mine andre coins (conflux,ravencoin) når ethereum ikke er lønnsomt mere. ikke kjøp noe som ikke har gjensalgsverdi til gamers, altså kun nyeste generasjon rtx kort de eneste gjensalgs verdi av rtx kortene må jo være rtx 3080/3090 tviler på at 3060/3060 ti/3070 vil holde seg i verdi Lenke til kommentar
FatherPotato Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 (endret) Flere som hadde søppel inntjening denne uka? Er på dag 9, snart dag 10 uten å passere 0.05 eth. De to foregående uker har jeg hatt over 0.05 på 7 dager. Miner med 1 3080. Glemte å nevne at det er med Phoenix Miner. Laveste mengde eth jeg har mina på ei uke så langt. Endret 7. mars 2021 av FatherPotato Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 @idleman_2 personlig tror jeg eip1559 vil ikke påvirke eth miners så mye, men det er kanskje litt tidlig å si. ellers er miners de som tjener mest og risikerer minst man kan sammenligne miners med pengeprinting, dere sitter og printer ut penger 😛 og selvom markedet crasher og eth går til 200usd så vil dere fortsatt sitte med gevinst selvom gevinsten er redusert. 2 Lenke til kommentar
muuha Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 idleman_2 skrev (35 minutter siden): de eneste gjensalgs verdi av rtx kortene må jo være rtx 3080/3090 tviler på at 3060/3060 ti/3070 vil holde seg i verdi tror 3060ti og 3070 vil holde seg prosentmessig best i forhold til gjensalgsverdi og hvor mye du klarer mine før du selger det. kjøpe 3090 for å mine på er vel det minst lønnsomme man kan gjøre 1 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 10 minutes ago, muuha said: tror 3060ti og 3070 vil holde seg prosentmessig best i forhold til gjensalgsverdi og hvor mye du klarer mine før du selger det. kjøpe 3090 for å mine på er vel det minst lønnsomme man kan gjøre Var det ikke 1080 TI og 2080TI som har holdt seg best i pris av de som solgte disse nå i vinter ? Lenke til kommentar
muuha Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 (endret) idleman_2 skrev (3 minutter siden): Var det ikke 1080 TI og 2080TI som har holdt seg best i pris av de som solgte disse nå i vinter ? disse ble nok kjøpt av miners. 3080 vil nok også holde seg bra, men umulig å få tak i edit: det er forsåvidt 3060ti også Endret 7. mars 2021 av muuha Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 idleman_2 skrev (1 time siden): Så hva tror folk om fremtiden innen mining for den vanlige mann i gata, å mine med gpu's ? Er det høy risiko å ivestere i utstyr nå med kommende EIP 1559 ? Det spørs jo litt på hvordan det går med prisen på Ethereum fremover. Hvis Ethereum dobler seg fra dagens nivå, så vil inntjeningen bli veldig god selv med EIP 1559. Verre blir det selvfølgelig når Ethereum går fra POW til POS. Men dette er nok en god del lengre frem i tid. 1 Lenke til kommentar
muuha Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 Splitter skrev (Akkurat nå): Hvis Ethereum dobler seg fra dagens nivå, så vil inntjeningen bli veldig god selv med EIP 1559 dersom man tror på dette (jeg er enig), så vil best løsning være å kjøpe ETH, ikke mine. Men er litt mere risikofylt Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 hvis dere klarer å hodl eth som dere miner i 5-10 år fremfor å selge med engang så er jeg ganske sikker på dere kommer til å bli millionærer 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 Har vi trua på dette da? Ethermine har vist seg som motstander av EIP-1559, kan man klare å få noe ut av og kollektivt bytte om til de og "true" ETH nettverket? Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 Re: Phoenix miner: Ser ut som Nicehash har vært noen idioter og lastet ned og distributert en falsk, ikke-eksisterende "versjon 5.5D" i deres egen programvare. Denne falske versjonen inneholdt malware. Men istedenfor å så "oops, vi gjorde en giga-tabbe" så kom de med sin "advarsel" 2 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 jeg synes nicehash er fishy selv, føler som om de har mer kontroll over min hw enn meg selv. jeg ville ikke stole på nicehash Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 CEOen der er vist en svindler. Se innlegg 8177 for tiltale: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2647654.8160 Så glad jeg ikke prøvde det. Har nå PT og TRex og evt dedikert rigg får HiveOS 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå