muuha Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 irriterende med DOA kort når det er såpass vrient å få erstatning! prøvde det nye 3070 kortet mitt i en annen slot, å windows fungerer rett og slett ikke med det kortet i pcen, etter kort tid så funker ikke søkefeltet, oppgavebehandling etc... kan ikke skjønne noe annet enn at det er feil på det kortet Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Noen andre som har fått? 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 De har ikke noe med å kreve dokumentasjon. Det gjør ikke skattemyndighetene heller. Du skal bare ha den ved behov. Lenke til kommentar
muuha Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 BadCat skrev (1 minutt siden): De har ikke noe med å kreve dokumentasjon. Det gjør ikke skattemyndighetene heller. Du skal bare ha den ved behov. hvitvaskingsloven har vel ingenting med dokumentasjonskravene til krypto å gjøre, så tipper dem fint kan kreve info om "mistenkelige" transaksjoner.. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Fikk mail om at jeg kanskje måtte registrere meg som næringsdrivende og skatte 😜 For mye kjøp og salg av skjermkort. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Hvis han sier at det er inntekt fra kryptomining som han skal oppgi i selvangivelsen, så har de ikke noe mer med det. Det er skattemyndighetene som utfører kontroll jamfør hvitvaskingsloven. Skattemyndighetene er klar over at kryptomining stort sett er transaksjoner fra utland. Hvis det var krav om noe mer hadde det vært spesifisert. Endret 1. mars 2021 av BadCat Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 6 minutes ago, Pc Lynet said: Fikk mail om at jeg kanskje måtte registrere meg som næringsdrivende og skatte 😜 For mye kjøp og salg av skjermkort. Hvem, hva og hvor? Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Pc Lynet skrev (42 minutter siden): Fikk mail om at jeg kanskje måtte registrere meg som næringsdrivende og skatte 😜 For mye kjøp og salg av skjermkort. Hvordan vet skattemyndighetene hvor mange kort du har kjøpt/solgt? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 18 minutes ago, bmwm said: Hvordan vet skattemyndighetene hvor mange kort du har kjøpt/solgt? Innsamling og analyse av enorme mengder data. Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Har de virkelig så lite å gjøre at de prøver å melke folk som kjøper skjermkort? De tigger jo penger fra alle kanter. De kunne like greit ha lagt seg ned på Karl Johan og tigga der.. 😒 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Pc Lynet skrev (3 timer siden): Fikk mail om at jeg kanskje måtte registrere meg som næringsdrivende og skatte 😜 For mye kjøp og salg av skjermkort. Av ren nysgjerrighet, hva slags omsetning snakker vi om når du blir bedt om det? Tipper det kan være flere i tråden her som potensielt ramler borti problemstillingen... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 (endret) bmwm skrev (5 timer siden): Hvordan vet skattemyndighetene hvor mange kort du har kjøpt/solgt? Bankene rapporterer inn alle beløp over 5000,- mener jeg. Var en periode på Qxl for mange år siden jeg fant ut at jeg måtte roe meg litt ned, hadde omsetning på flere 100k i året 😂 Var vel en av de første som holdt på med dropshippping på Qxl, før hver eneste idiot i sofakroken fant ut at, hei dette funker bra, og ødela hele markedet. Endret 2. mars 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 (endret) Skal ikke mew Wallet appen vise inntjening? Nå har det stått på her i hele natt men viser ingen balanse der, hverken i app eller på nett. Endret 2. mars 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Typisk at Ethereum stiger etter at jeg har solgt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 2 hours ago, Dragonlove said: Skal ikke mew Wallet appen vise inntjening? Nå har det stått på her i hele natt men viser ingen balanse der, hverken i app eller på nett. Hvis du ikke har gjort noen endringer på ethermine er minimum payout på 1.0 eth. For de fleste vil dette ta ganske lang tid, kanskje opp mot 1 år for mange av oss som miner smått. Mining er ikke noen "get-rich-quick" sak. Lenke til kommentar
muuha Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 kremt skrev (8 minutter siden): Hvis du ikke har gjort noen endringer på ethermine er minimum payout på 1.0 eth. For de fleste vil dette ta ganske lang tid, kanskje opp mot 1 år for mange av oss som miner smått. Mining er ikke noen "get-rich-quick" sak. ethermine betaler ut 1 gang pr uke dersom man ikke når konfigurert beløp Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 9 minutes ago, kremt said: Hvis du ikke har gjort noen endringer på ethermine er minimum payout på 1.0 eth. For de fleste vil dette ta ganske lang tid, kanskje opp mot 1 år for mange av oss som miner smått. Mining er ikke noen "get-rich-quick" sak. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 kremt skrev (10 minutter siden): Hvis du ikke har gjort noen endringer på ethermine er minimum payout på 1.0 eth. For de fleste vil dette ta ganske lang tid, kanskje opp mot 1 år for mange av oss som miner smått. Mining er ikke noen "get-rich-quick" sak. Ok, jeg bare lurte på om det ville vise med engang. Tenkte kanskje det var noe galt. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 MariusJS skrev (1 minutt siden): På hvor lang tid? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 BadCat skrev (8 timer siden): Hvem, hva og hvor? Nordea, de har vært sykt irriterende med tanke på hvitvasking osv. Måtte møte opp med pass fysisk i 2019 selv om jeg har vært kunde der hele livet og vist pass et titals ganger tidligere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå