kremt Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Mange b250 ute nå, fra 2500 med celeron. Peaken er nok passert. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Kjekt å få plugget inn flere PSU i B250 slik at de starter når de skal. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) 10 minutes ago, kremt said: Mange b250 ute nå, fra 2500 med celeron. Peaken er nok passert. Mange ville jeg kanskje ikke sagt, det er 3-4 stk ute til under 5k som alle er langt utti gokk Endret 1. mars 2021 av MariusJS Lenke til kommentar
FB.520264569 Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 BadCat skrev (6 minutter siden): Kjekt å få plugget inn flere PSU i B250 slik at de starter når de skal. Jeg bruker ATX 24Pin til Molex SATA for å løse det. Blir litt mer rot, men bedre enn å betale 6 000 for et mininkort. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 7 minutes ago, FB.520264569 said: Jeg bruker ATX 24Pin til Molex SATA for å løse det. Blir litt mer rot, men bedre enn å betale 6 000 for et mininkort. Den jeg prøvde her startet PSU 2 for sent, så da ble det binders istedet Lenke til kommentar
muuha Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Er det seriøst noen som betaler f.eks 80k for rig med 5 stk 3060/3070 ? Har ikke fulgt med på finn Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) 29 minutes ago, MariusJS said: Den jeg prøvde her startet PSU 2 for sent, så da ble det binders istedet Hvilke prøvde du? Så slipper man å kjøpe ting som andre har testet til å være ubrukelig. Endret 1. mars 2021 av BadCat Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 9 minutes ago, BadCat said: Hvilke prøvde du? https://www.iwill.no/iwill-dual-power-adapter-mrel- Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) 2 minutes ago, MariusJS said: https://www.iwill.no/iwill-dual-power-adapter-mrel- Huff! Jeg og en kompis bestilte mange når vi først skulle bestille. De har/hadde noe greier hos Multicom, men det så unødvendig komplisert ut. Endret 1. mars 2021 av BadCat Lenke til kommentar
muuha Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 burde vel være mulig å laske ut "power good" signalet direkte fra hoved psu og inn på det releet. dersom det er 5v coil da Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 2 minutes ago, BadCat said: Huff! Jeg og en kompis bestilte mange når vi først skulle bestille. De har/hadde noe greier hos Multicom, men det så unødvendig komplisert ut. Kan alltids være den PSU'en jeg kjørte, men systemet nektet å se 5 av GPU'en med den der, fungerer plettfritt med binders trikset Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 48 minutes ago, MariusJS said: Mange ville jeg kanskje ikke sagt, det er 3-4 stk ute til under 5k som alle er langt utti gokk 7-8 løk for b250 er ren fantasi, men man skal ikke se bort fra at noen av de som selger nå har betalt det for dem Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Klin umulig å få support på Coinbase. Chatboten leder inn i ei blindgate og alle supportformene gir mange felter å fylle ut hvis man velger en kategori som absolutt ikke passer med problemet. Er det for å kamuflere at det ikke finnes noe support? Endret 1. mars 2021 av BadCat Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 10 minutes ago, MariusJS said: Kan alltids være den PSU'en jeg kjørte, men systemet nektet å se 5 av GPU'en med den der, fungerer plettfritt med binders trikset Jeg er redd for kortslutning. Det er ikke mange dager siden noen hadde en episode her i tråden. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 7 minutes ago, kremt said: 7-8 løk for b250 er ren fantasi, men man skal ikke se bort fra at noen av de som selger nå har betalt det for dem Jeg betalte rundt 2k for mine når man regner mva, frakt osv... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 5 minutes ago, BadCat said: Klin umulig å få support på Coinbase. Chatboten leder inn i ei blindgate og alle supportformene gir mange felter å fylle ut hvis man velger en kategori som absolutt ikke passer med problemet. Er det for å kamuflere at det ikke finnes noe support? Har selv kuttet coinbase etter jeg har sett hvor mye fees det faktisk er der 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 BadCat skrev (5 minutter siden): Klin umulig å få support på Coinbase. Chatboten leder inn i ei blindgate og alle supportformene gir mange felter å fylle ut hvis man velger en kategori som absolutt ikke passer med problemet. Er det for å kamuflere at det ikke finnes noe support? Ja det er helt håpløst med Amerikanske tek selskaper og support. Håper du ikke har for mye der inne. Jeg drepte mobilen min med google authenticator kodene på. Har ventet 2 uker på svar. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Miner dere andre stort sett til wallet på en av "børsene"? Bare jeg som er paranoid nok mtp. hacking av børser til å mine til hardware wallet? Lenke til kommentar
T.Bag Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 kremt skrev (24 minutter siden): 7-8 løk for b250 er ren fantasi, men man skal ikke se bort fra at noen av de som selger nå har betalt det for dem Betalte 1799 på Power i helgen, hadde bare en igjen. Men vurderer å selge den om eg får 5+ Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 muuha skrev (1 time siden): Er det seriøst noen som betaler f.eks 80k for rig med 5 stk 3060/3070 ? Har ikke fulgt med på finn Jeg vet ikke, men hvis jeg skulle følge prisene på Finn, ville riggene mine være verdt over 100k. Noen her som har prøvd å selge riggene sine på Finn, og vet om en faktisk kan få solgt til slike sinnssyke priser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå