BadCat Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Inntil 10A eller 2400 watt. P = U x I Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 1 hour ago, idleman_2 said: Flytte utstyret ut i garasjen da.... og flytte det inn igjen etterpå ? Er det vanlig at skatteetaten tar en tur ut til hjemmene til folk da ? Det er ikke til meg de kommer, det er hos DuffKey. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 BadCat skrev (6 minutter siden): Inntil 10A eller 2400 watt. P = U x I Ja, jeg så litt feil der som sagt, trodde det sto 2x400W, ja jeg er veldig godt kjent med Ohms lov. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Du bør nok ikke ha så mye på kontinuerlig last. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Jeg har fortsatt plass til to kort i riggen min... Vil helst ha to stykk 3060Ti - men er litt usikker på hva jeg bør betale for ett atm. Finn har priser på 10K som virker litt stivt imo, men hadde lett betalt 8000.... Spørsmålet er jo bare om det kommer no særlig mere stock nå etter 3060 release, eller om finn er typ eneste reelle sjansen man har. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 justus skrev (1 minutt siden): Jeg har fortsatt plass til to kort i riggen min... Vil helst ha to stykk 3060Ti - men er litt usikker på hva jeg bør betale for ett atm. Finn har priser på 10K som virker litt stivt imo, men hadde lett betalt 8000.... Spørsmålet er jo bare om det kommer no særlig mere stock nå etter 3060 release, eller om finn er typ eneste reelle sjansen man har. Ingen som vet. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Tja, 1340 nå... Kan nok gå dypt. Husker siste btc boble 18-19 tusen og ned til 3-4 tusen der den lå i mer eller mindre 3 år. 1 Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Jeg har på følelsen at vi kommer til å lande på ca $200 siden det var der vi var før den voldsomme økningen 1 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 28. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2021 justus skrev (10 minutter siden): Jeg har fortsatt plass til to kort i riggen min... Vil helst ha to stykk 3060Ti - men er litt usikker på hva jeg bør betale for ett atm. Finn har priser på 10K som virker litt stivt imo, men hadde lett betalt 8000.... Spørsmålet er jo bare om det kommer no særlig mere stock nå etter 3060 release, eller om finn er typ eneste reelle sjansen man har. Bedre å kjøpe 3070 til 8500kr når det dukker opp hos Komplett neste gang. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Håper på en oppgang igjen snart. Siden jeg skal slutte med miningen, har jeg planer om å selge alle riggene mine og kjøpe varmepumpe til våren. Hvis vi fortsetter nedgangen blir vel riggene mine verdt nada. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Splitter skrev (Akkurat nå): Håper på en oppgang igjen snart. Siden jeg skal slutte med miningen, har jeg planer om å selge alle riggene mine og kjøpe varmepumpe til våren. Hvis vi fortsetter nedgangen blir vel riggene mine verdt nada. Går ikke slikt i bølger? Lenke til kommentar
DuffyKey Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Nilsp skrev (1 time siden): Kjøpte meg 5 https://www.power.no/hjem-og-fritid/el-materiell/smart-skjoetekontakter/deltaco-sh-p01-smartkontakt-wi-fi/p-1074369/ Foretrekker minst mulig strøm igjennom alt som er koblet på ekstra så kjører en på hver strømforsyning. Hva skal du bruke denne til? Av/på? Såvidt jeg skjønte det da jeg bestilte, måler ikke denne strømforbruk. Da må du ha "storebror" SH-P01E. https://www.power.no/hjem-og-fritid/el-materiell/smart-skjoetekontakter/deltaco-sh-p01e-smartkontakt/p-1074370/?q=SH-P01E Lenke til kommentar
DuffyKey Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 BadCat skrev (33 minutter siden): Det er ikke til meg de kommer, det er hos DuffKey. De burde vel heller dukke opp hos en av alle de som miner uten å oppgi inntekten? 2 Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Gi politikerne nok tid så kommer de nok til å finne på noe tull som GPU-lisens, akkurat som NRK lisens. Enten du miner eller ikke må du betale for GPU lisens... Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Dragonlove skrev (7 minutter siden): Går ikke slikt i bølger? Går inntjeningen på mining ned, så får jeg nok ikke mye for riggene mine siden de stort sett består av gammelt utstyr. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 4 minutes ago, Splitter said: Går inntjeningen på mining ned, så får jeg nok ikke mye for riggene mine siden de stort sett består av gammelt utstyr. Fin timing på crypto salget dog Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 kremt skrev (5 minutter siden): Fin timing på crypto salget dog Jo, kan ikke klage på det. Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 28. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2021 Krypto har blitt enda mer sammenkoblet med tradisjonell finans. Går børsene opp går Krypto opp og motsatt. Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Så, da har jeg rota meg til å ha noen RVN, rett over en kvart tidel ETH, og enda mindre BTC. Lønner det seg for meg å samle alt på Binance-kontoen? Eller skal jeg har RVN i Raven-walleten, ETH i MEW, og BTC på Nicehash? Lenke til kommentar
T.Bag Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 DuffyKey skrev (18 minutter siden): Hva skal du bruke denne til? Av/på? Såvidt jeg skjønte det da jeg bestilte, måler ikke denne strømforbruk. Da må du ha "storebror" SH-P01E. Gikk litt fort der ja, da er den endret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå