bmwm Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 (endret) BadCat skrev (1 time siden): Jeg er nede på $160 /dag nå. Vurderer å koble ned. Jeg har andre prosjekter som er 20 ganger så lønnsomme og mere til. Stikkord: Mye varme og støy for lite klingende mynt. Ethereum ETH Expected daily earnings per 100 MH/s $ 5.60 0.0041 ETH Min expected per 100 ligger på $7. Det som bekymrer meg mest er at expected ETH per 100 synker. Endret 28. februar 2021 av bmwm Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Altså om vinteren lønner det vel seg nesten uansett å ha en mining rigg gående..... om en får tilbake like mye som strømmen koster.. og så lavt har det vel ikke vært de siste 2 årene ? 1 Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 idleman_2 skrev (Akkurat nå): Altså om vinteren lønner det vel seg nesten uansett å ha en mining rigg gående..... om en får tilbake like mye som strømmen koster.. og så lavt har det vel ikke vært de siste 2 årene ? skal du ikke uansett ha varmeovn? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Just now, bmwm said: skal du ikke uansett ha varmeovn? med miningrigg gående bruker en jo mindre strøm til varmeovner... 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Varmeovn er sløsing. 1 Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 idleman_2 skrev (1 minutt siden): med miningrigg gående bruker en jo mindre strøm til varmeovner... Ja, akkurat 1 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 spørsmålet er vel om en skal utsette innkjøp av skjermkort til høsten før vinteren er tilbake... Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Nå kommer alle "bare tatt ut av esken" kortene på finn.no 😂 4 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 1 minute ago, bmwm said: Nå kommer alle "bare tatt ut av esken" kortene på finn.no 😂 Og ingen kvittering som viser når disse ble kjøpt inn ? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Ikke riktig ennå. Det er fremdeles en tusenlapp i måneden å hente på å la et 3060 Ti surre og gå. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Eth hashrate påstås å ha steget 50% på 2 måneder. Den som kunne spådd fremtiden.... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Det bedrer seg i morgen. Det er typisk dårlig på søndager. Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 28. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2021 graafell skrev (3 timer siden): Mulig jeg var lit upresis, mente å mine som en del av 2miners sitt pool (hvis det er riktig begrep). Det kom nettopp inn 11 RVN til min wallet, frukter fra nattens arbeid. Som en kuriositet: er det noe folk her inne miner solo? Jeg som leste feil 👍 Å mine Solo er som å spille lotto. Man kan ha flaks men mest sannsynlig ingen inntekt. valen skrev (2 timer siden): Hva hjelper det når den tar over marked som ethereum hadde før. Selvsagt mange som misliker at binance sitter på det meste av de. Nå har jeg ikke undersøkt hva slags planer de har for den. Men jeg har brukt defi litt for gøy. Prisforskjellen er ekstrem på bsc og erc20. Tror nok BNB vil bli crash and burn. Eneste grunnen til at den vinner nå er at gas fees har blitt for høye på Ethereum. ETH stabiliserer seg på rundt $500-1000 i løpet av året tenker jeg. CCola skrev (1 time siden): Hei! Er fullstendig nybegynner på mining, men jeg har ett 3080-kort, og en kald kjeller, så jeg tenkte jeg skulle gunne på, og det har stått på i par dager nå. Siden jeg er fullstendig noob, googlet jeg meg frem til "Cudo Miner" som så enkel og grei ut. Og på halvannen dag har jeg minet "0.01141816709969935" ethereum. Monthly potential: 216.44 euro. Så kjiker jeg over litt stats. Max temp på skjermkort: 37 grader. Power usage: 330W max. Hvorfor maxer han ikke ut skjermkortet? Og så virker det som at CPU miner "monero" i tillegg. Noen som har vært borti Cudo Miner før? Og kan fortelle meg litt tips og triks? Evt en annen grei måte å mine på? Følg guiden på første side av denne tråden istedet. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Eth ned 8% i dag. På vippepunktet nå om det lønner seg å bytte til cortex. Lenke til kommentar
DuffyKey Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 (endret) kremt skrev (23 minutter siden): Eth ned 8% i dag. På vippepunktet nå om det lønner seg å bytte til cortex. Har vurdert å mine ETH direkte via pool en stund, men akkurat nå synes jeg det er bedre å bruke Nicehash. Da den selv bytter til det som er mest lønnsomt å mine. I går var det en periode det gikk i Conflux, da det tydeligvis var mest lønnsomt. Og ligger på 98-99% av å mine Etherium, istad var det mer lønnsømt med Nicehash enn å mine Etherium. Det er også enkelt å få overført Bitcoin til NOK, via Euro. Alt på ett sted. Rapportene er også greie, man kan velge om man vil ha med alle 6 daglige transaksjoner eller dele det opp i daglig/månedlig/årlig, med tanke på skatteberegning. Liker også at jeg får betaling i Bitcoin, da den er litt mindre volatil enn Etherium for øyeblikket. Mulig at jeg taper en prosent eller to her eller der, men det er enkelt. Endret 28. februar 2021 av DuffyKey Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 (endret) 49 minutes ago, BadCat said: Det bedrer seg i morgen. Det er typisk dårlig på søndager. Typisk dårlig tidlig på dagen også, det har jo allerede gått opp litt fra i dag morges Endret 28. februar 2021 av MariusJS Lenke til kommentar
valen Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 at det fremdeles er dårlig vil vel kanskje si at folk ikke flytter på sin krypto for å panikkselge mer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 2 hours ago, BadCat said: Jeg kommer til å koble ned de kortene som har under 400 i effektivitet. 400 hva da? At du tjener 4 ganger så mye som du betaler for de i strøm? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 4 minutes ago, justus said: 400 hva da? At du tjener 4 ganger så mye som du betaler for de i strøm? >= 0.4 MH/s per watt. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 10 minutes ago, justus said: 400 hva da? At du tjener 4 ganger så mye som du betaler for de i strøm? Nå svarte han selv da, men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå