kremt Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Vollar ser ut til å betale best akkurat nå Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Har ikke minet der men, Binance og viaBTC har betalt bra i det siste. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 38 minutes ago, bmwm said: Har ikke minet der men, Binance og viaBTC har betalt bra i det siste. Eneste jeg kjenner som har testet binance fikk ikke en gang halvparten av hos hiveon Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 justus skrev (4 timer siden): Noen som har erfaring med avbestilling av ordre på dustin? holder det å sende mail til kundeservice med hva du skal avbestille så sant varen ikke er sendt? Epost fungerer fint. Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 MariusJS skrev (47 minutter siden): Eneste jeg kjenner som har testet binance fikk ikke en gang halvparten av hos hiveon Er det lenge siden? I følge minerstat betaler de mer enn hiveon Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 (endret) 1 hour ago, bmwm said: Er det lenge siden? I følge minerstat betaler de mer enn hiveon Under en uke siden han ikke gadd lengre Endret 27. februar 2021 av MariusJS Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Jeg håper dere kjøper noen norskkurs når dere får utbetaling, for dette er aldeles ikke bra. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 BadCat skrev (4 minutter siden): Jeg håper dere kjøper noen norskkurs når dere får utbetaling, for dette er aldeles ikke bra. 坏猫脾气暴躁!😜 Jeg har begynt å mine Conflux CFX med HiveOS. https://coinmarketcap.com/currencies/conflux-network/ 1 Lenke til kommentar
graafell Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Miner litt RVN med 40 MH/s nå (med 2miners). Direkte til egen wallet - hvor lang tid bør det ta før jeg ser coins komme inn? Noen som har kjøpt seg litt BNB? Med Binance sin posisjon så kommer vel den bare til å bli mer verdt på lang sikt. Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 28. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2021 (endret) graafell skrev (1 time siden): Miner litt RVN med 40 MH/s nå (med 2miners). Direkte til egen wallet - hvor lang tid bør det ta før jeg ser coins komme inn? Noen som har kjøpt seg litt BNB? Med Binance sin posisjon så kommer vel den bare til å bli mer verdt på lang sikt. Håpløst prosjekt å mine Solo med 40mh/s https://2cryptocalc.com/rvn-mining-calculator?hashrate=40 Endret 28. februar 2021 av Kryptodebunker Lenke til kommentar
OPL Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 noen som har lagd en google doc for føring av regnskap med mining? Lenke til kommentar
Hexazar Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 11 minutes ago, OPL said: noen som har lagd en google doc for føring av regnskap med mining? https://www.kryptosekken.no/ Lenke til kommentar
DuffyKey Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Dere som har rigger som denne fra Iwill, bruker dere viftene til å blåse over kortene (push), eller å suge den varme lufta bort (pull)? Eventuelt begge deler? Lenke til kommentar
graafell Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 8 hours ago, Kryptodebunker said: Håpløst prosjekt å mine Solo med 40mh/s https://2cryptocalc.com/rvn-mining-calculator?hashrate=40 ... Mulig jeg var lit upresis, mente å mine som en del av 2miners sitt pool (hvis det er riktig begrep). Det kom nettopp inn 11 RVN til min wallet, frukter fra nattens arbeid. Som en kuriositet: er det noe folk her inne miner solo? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 (endret) DuffyKey skrev (7 minutter siden): blåse over kortene (push), eller å suge den varme lufta bort (pull)? Ut fra bildet (telling fra venstre til høyre) suger vifte nr. 1, 3 og 6 fra grafikkortene, og nr. 2, 4, 5 blåser mot grafikkortene. Det er gjerne litt random oppsatt på bildet, kun som produkt-illustrasjon. Jeg ville ha latt dem blåse inn mot grafikkortene. Endret 28. februar 2021 av xRun 1 Lenke til kommentar
DuffyKey Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 (endret) xRun skrev (6 minutter siden): Ut fra bildet (telling fra venstre til høyre) suger vifte nr. 1, 3 og 6 fra grafikkortene, og nr. 2, 4, 5 blåser mot grafikkortene. Det er gjerne litt random oppsatt på bildet, kun som produkt-illustrasjon. Jeg ville ha latt dem blåse inn mot grafikkortene. Godt observert, det la ikke jeg merke til. Men mange sliter jo med å få varmen bort, derfor spørsmålet. I PC-kabinettet er det jo bedre med flere push-vifter, men der vil det jo ikke bli like varmt med bare ett skjermkort.. Edit: Tenkte å muligens kjøpe noen billigere vifter til å dra luft vekk, om det er enkelt å få festet dem, og om det er noen vits i det. Endret 28. februar 2021 av DuffyKey Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 20 minutes ago, DuffyKey said: Hvis du dekker over topp og sider (samt under grafikkortene) med plater så kan du bruke pull for å tvinge ny luft over kortene, men uten så må du nesten presse ny luft mellom kortene. 1 Lenke til kommentar
valen Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Hva tenker folk om at bnb har økt voldsomt i popularitet? Og at de tar mye av defi scenen nå? Personlig virker det som ethereum blir forbigått mens de prøver å gjøre den mer attraktiv å bruke. Men år er mye i kryptoverdenen.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Mange omtaler bnb som en shitcoin Lenke til kommentar
valen Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Hva hjelper det når den tar over marked som ethereum hadde før. Selvsagt mange som misliker at binance sitter på det meste av de. Nå har jeg ikke undersøkt hva slags planer de har for den. Men jeg har brukt defi litt for gøy. Prisforskjellen er ekstrem på bsc og erc20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå