Dubious Skrevet 15. januar 2021 Del Skrevet 15. januar 2021 Prøvde meg på gryterett med bønner istenfor kjøttdeig, og resultatet var faktisk ganske bra, så bra at jeg vurderer å gjøre deg igjen, men andre bønner, om det har noe så i på smaken da dette er et nytt område for meg. Kjøpe Coop bønner på boks, og skylte de før jeg puttet de i gryten Evnt. om det finnes noe annet en kan bruke? Kjøttdeig har blitt så dyrt, og jeg synes egentlig ikke at det smaker så godt i gryteretter Bønner var jo egentlig bedre 1 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 15. januar 2021 Del Skrevet 15. januar 2021 Søtpotet kan funke fint som fyll. Overraskende godt i taco f.eks Lenke til kommentar
Indian Skrevet 16. januar 2021 Del Skrevet 16. januar 2021 Bruk kikerter, blomkål og poteter. Du kan ha i et teskje med Asafoetida pulver når du først steke sammen med løk. Finnes i invandrerbutilk. Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 11. april 2021 Del Skrevet 11. april 2021 Mange gode tips her Bønner + linser er bra combo i gryterett! Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 11. april 2021 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg er veldig fan av butternut squash (gresskar) i gryter. Veldig godt i kombo med kikerter og blomkål. Forferdelig enkelt å tillage også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå