Gå til innhold

Intel Pentium 4 "Prescott" i salg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan jo forhåndsbestille noen, så kan dere få kjøpt hos meg til dobbel pris :lol:  :lol:

god ide :p ... men det er jo seriøst noe å tenke på når harry potter bøkene blir lansert.. folk sover jo nærmest uten for butikken for en bok :laugh:

Jeg ville ikke sovet utenfor en butikk uansett om man kunne fått gavekort på 1000000 i en bokhandler ;D

Lenke til kommentar
Blir spennende dette, men jeg tror jeg holder meg trygt på AMD siden for nå. Har alltid hatt det "tror" da jeg alltid kommer til å ha det.

Hadde vært kjekt med en A64 ;)

64 er bestilt , venter bare på at de får den inn,men skal ha en prescot også tenker jeg iallefall om den klokker bra.

Lenke til kommentar
Blir spennende dette, men jeg tror jeg holder meg trygt på AMD siden for nå. Har alltid hatt det "tror" da jeg alltid kommer til å ha det.

64 er bestilt , venter bare på at de får den inn,men skal ha en prescot også tenker jeg iallefall om den klokker bra.

Ja enklete folk har mer penger enn dei klarer å takle.... Driter du penger snekker'n ???

Lenke til kommentar

Ja enklete folk har mer penger enn dei klarer å takle.... Driter du penger snekker'n ???

nei han gjør vel ikke det... han snekkrer, det jør jay oxo :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kanskje litt Off topic, men er det mulig å putte en 2.8 GHz Prescott i en slik? Er det fysisk mulig og hvis det er, er kjølingen god nok?

Lenke til kommentar
Kan jeg kjøre prescott på et ABIT IC7 i875 hk? eller funker ikke det?

Vent til noen har prøvd det om du har versjon 1.0 av kortet. Støtter ikke offisielt fmb 1.5 som er påkrevd for prescott, minste krav. :ermm:

Har samme kort som deg og har bestemt meg for å vente og se hva andre erfaringer er med denne combinasjonen. :sleep:

Spesielt med tanke på overklokking. :thumbup:

Endret av Bofur
Lenke til kommentar
Kan jeg kjøre prescott på et ABIT IC7 i875 hk? eller funker ikke det?

Vent til noen har prøvd det om du har versjon 1.0 av kortet. Støtter ikke offisielt fmb 1.5 som er påkrevd for prescott, minste krav. :ermm:

Har samme kort som deg og har bestemt meg for å vente og se hva andre erfaringer er med denne combinasjonen. :sleep:

Spesielt med tanke på overklokking. :thumbup:

jeg blir med på å vente :D

er nekt for min del å kjøpe noe som ikke funker :roll:

Lenke til kommentar
neida , jeg solgte en P4 3,2 for 3000.- i dag, dette var en som jeg har fått gratis , dermed finansierer jeg jo en A64 + hk stort sett .

Hvordan i all verden klarer du å skaffe sånnt gratis?? Det er vel ikke hvem som helst som gir bort sånnt.

Lenke til kommentar
neida , jeg solgte en P4 3,2 for 3000.- i dag, dette var en som jeg har fått gratis , dermed finansierer jeg jo en A64 + hk stort sett .

Hvordan i all verden klarer du å skaffe sånnt gratis?? Det er vel ikke hvem som helst som gir bort sånnt.

Hørt om noen som kaller seg Intel :thumbup:

Lenke til kommentar
Hørt om noen som kaller seg Intel :thumbup:

Hmm.. Tror jeg skal ringe og be de sende meg også en gratis CPU :p

Men seriøst: Hvorfor får du den gratis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...