Boralis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg kan jo forhåndsbestille noen, så kan dere få kjøpt hos meg til dobbel pris Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg kan jo forhåndsbestille noen, så kan dere få kjøpt hos meg til dobbel pris god ide ... men det er jo seriøst noe å tenke på når harry potter bøkene blir lansert.. folk sover jo nærmest uten for butikken for en bok Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 altså. prescott blir ikke dyrere enn NW på samme klokkefrekvens. og når prescott lanseres så kommer det også et priskutt på NW. så da er det muligens denne prisen vi ser her. Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg venter til det kommer 3.6Ghz, og den går ned i pris. 2.5Ghz P4 holder lenge for meg Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 var ikke så dyre priser det da. vanligvis når det kommer noe nytt så blir det veldig dyrt. tipper dem priser dem så lavt for å selge mest ,ulig av dem ut fort. tror intel lanserer noen andre godbiter senere i år jeg Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ****** AT JEG KJØPTE SOCKET A NÅ I DESEMBER! AÆULØÆWRÆLEVRÆÅØLE hehe, hadde jeg planer om og, men jeg bestemte meg for og lese litt på forumet først, og der fant jeg mye interesangt som fikk meg til og vente Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg kan jo forhåndsbestille noen, så kan dere få kjøpt hos meg til dobbel pris god ide ... men det er jo seriøst noe å tenke på når harry potter bøkene blir lansert.. folk sover jo nærmest uten for butikken for en bok Jeg ville ikke sovet utenfor en butikk uansett om man kunne fått gavekort på 1000000 i en bokhandler ;D Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg venter til det kommer 3.6Ghz, og den går ned i pris. 2.5Ghz P4 holder lenge for meg joda, men når du først skal kjøpe deg noe nytt bør du jo kjøpe noe nytt og bra ikke at p4 er dårlig, men prescott er nok betydelig bedre! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Blir spennende dette, men jeg tror jeg holder meg trygt på AMD siden for nå. Har alltid hatt det "tror" da jeg alltid kommer til å ha det. Hadde vært kjekt med en A64 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Blir spennende dette, men jeg tror jeg holder meg trygt på AMD siden for nå. Har alltid hatt det "tror" da jeg alltid kommer til å ha det. Hadde vært kjekt med en A64 64 er bestilt , venter bare på at de får den inn,men skal ha en prescot også tenker jeg iallefall om den klokker bra. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Blir spennende dette, men jeg tror jeg holder meg trygt på AMD siden for nå. Har alltid hatt det "tror" da jeg alltid kommer til å ha det. Hadde vært kjekt med en A64 64 er bestilt , venter bare på at de får den inn,men skal ha en prescot også tenker jeg iallefall om den klokker bra. Ja enklete folk har mer penger enn dei klarer å takle.... Driter du penger snekker'n ??? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Blir spennende dette, men jeg tror jeg holder meg trygt på AMD siden for nå. Har alltid hatt det "tror" da jeg alltid kommer til å ha det. Hadde vært kjekt med en A64 64 er bestilt , venter bare på at de får den inn,men skal ha en prescot også tenker jeg iallefall om den klokker bra. Ja enklete folk har mer penger enn dei klarer å takle.... Driter du penger snekker'n ??? nei han gjør vel ikke det... han snekkrer, det jør jay oxo Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 neida , jeg solgte en P4 3,2 for 3000.- i dag, dette var en som jeg har fått gratis , dermed finansierer jeg jo en A64 + hk stort sett . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Kanskje litt Off topic, men er det mulig å putte en 2.8 GHz Prescott i en slik? Er det fysisk mulig og hvis det er, er kjølingen god nok? Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Kan jeg kjøre prescott på et ABIT IC7 i875 hk? eller funker ikke det? Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Kan jeg kjøre prescott på et ABIT IC7 i875 hk? eller funker ikke det? Vent til noen har prøvd det om du har versjon 1.0 av kortet. Støtter ikke offisielt fmb 1.5 som er påkrevd for prescott, minste krav. Har samme kort som deg og har bestemt meg for å vente og se hva andre erfaringer er med denne combinasjonen. Spesielt med tanke på overklokking. Endret 6. januar 2004 av Bofur Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Kan jeg kjøre prescott på et ABIT IC7 i875 hk? eller funker ikke det? Vent til noen har prøvd det om du har versjon 1.0 av kortet. Støtter ikke offisielt fmb 1.5 som er påkrevd for prescott, minste krav. Har samme kort som deg og har bestemt meg for å vente og se hva andre erfaringer er med denne combinasjonen. Spesielt med tanke på overklokking. jeg blir med på å vente er nekt for min del å kjøpe noe som ikke funker Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 neida , jeg solgte en P4 3,2 for 3000.- i dag, dette var en som jeg har fått gratis , dermed finansierer jeg jo en A64 + hk stort sett . Hvordan i all verden klarer du å skaffe sånnt gratis?? Det er vel ikke hvem som helst som gir bort sånnt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 neida , jeg solgte en P4 3,2 for 3000.- i dag, dette var en som jeg har fått gratis , dermed finansierer jeg jo en A64 + hk stort sett . Hvordan i all verden klarer du å skaffe sånnt gratis?? Det er vel ikke hvem som helst som gir bort sånnt. Hørt om noen som kaller seg Intel Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 neida , jeg solgte en P4 3,2 for 3000.- i dag, dette var en som jeg har fått gratis , dermed finansierer jeg jo en A64 + hk stort sett . Hvordan i all verden klarer du å skaffe sånnt gratis?? Det er vel ikke hvem som helst som gir bort sånnt. Hørt om noen som kaller seg Intel Hmm.. Tror jeg skal ringe og be de sende meg også en gratis CPU Men seriøst: Hvorfor får du den gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå