Gå til innhold

Hjelp! Samsung 4K Ue55ru7105kxxc (speaker Sound issue)

Anbefalte innlegg

Ja har akkurat fått meg en ny tv etter 10år. Samsung 4K Ue55ru7105kxxc kjøpt på «halvert» budsjett -#smarttv>hackobservation🤗😄-#dontask🤨🥲. Smarttv UHD 4K. Sparte en del på dette og alt virket all fine ‘n dandy( og er det virkelig).

Men er en del som virker merkelig. på baksiden så virker det som om det er ingen tilkoblingsmuligheter til musikk-anlegg  (hodetlf/mini-Jack) - annet enn blåtann og hdmi. har utganger til Audio in/ut med rød/hvit kvabel - men ved sjekk m/ 2 separate rød/hvit høyttaler så kommer ikke TV-en med lyd fra dem. Skal sies jeg er midt på 3(-) på dette. Inne på de få forbindelsene/innstillingene @ lyd... Jeg finner at det jeg har bitt meg merke til; tv-høyttaler av/på synes ikke å gjøre noe forskjell.

* Har sliti med å koble 2-3år gammelt anlegg til da «gamle»-tven. Men da måtte jeg inn på avanserte innstillinger (tv)å endre lyden derfra (uten å kunne gjøre det direkte mens jeg så på no// stoppet programmet, satte lyden til 13 før jeg måtte ut av systemet igjen for å bytte til lyd11-15, som tok 2min etterpå osv). 

NB! Har ikke funnet en normal aux (normal høyttaler og/ell hodetlf bak på tven(2hdmi+1hdmi 3arc)

*Er ikke hjemme atm så vil rydde opp in this mess of  #post om noen timer

**Når jeg kommer hjem vil jeg ta bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...