Anatman Skrevet 15. januar 2021 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg er på utkikk etter et Visa kredittkort. Ville helst hatt et hvor forfallsdato samsvarer med datoen for utbetaling av lønn. Jeg får utbetalt lønn den 20. Er det svært uvanlig å få utbetalt lønn denne datoen eller er det andre årsaker til at det tilsynelatende er såpass vanskelig å finne det kredittkortet jeg ønsker meg? Tips om Visa kredittkort med forfallsdato den 20. mottas med takk 😊 Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 15. januar 2021 Del Skrevet 15. januar 2021 Du spør banken din om å få endret dato. 2 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 15. januar 2021 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg har tre forskjellige kredittkort. Alle kan jeg selv velge forfallsdato. Enten ved å ringe eller i nettbanken. Lenke til kommentar
Gjerrigknarken Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) Nå setter jeg alltid penger over til en sparekonto etter hvert som jeg bruker penger på et kredittkort i påvente av at regningen skal betales, så har aldri brydd meg om når forfallsdato er eller om den kan endres, men av mine kort har i hvert fall Ikano og Komplett forfall 20. i måneden. Endret 26. januar 2021 av Gjerrigknarken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå